Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Dan moet je jezelf afvragen of de drivers wel in orde zijn.\r\nOverigens is niet Pinnacle maar Hauppauge het beste om TV te kijken of satelliet op je pc.\r\nDie hebben dacht ik ook een eigen programma om TV mee te kijken.\r\n\r\nHet kan ook aan andere zaken liggen, bijv. het signaal op de kabel.\r\nHet PCTV programma werkte hier laatst bij een buurman ook niet. Ben even de naam kwijt maar toen heb ik een ander programma er op gezet wat ook kon debuggen.\r\nDat was echter niet nodig, dat programma vond meteen alle zenders en alles draaide gelijk als een trein. In tegenstelling tot PCTV 2.50 van Pinnacle.
Link naar reactie
[QUOTE=ricardo38;579812]. Analoge kaart[/QUOTE]\r\n\r\nWelke windows versie gebruik je??\r\nEn welk type tv kaart heb je.\r\nDe Windows 7 drivers staan [URL=\"http://www.pctvsystems.com/tabid/62/default.aspx/Howto/Gettherightsoftware/tabid/127/language/en-US/Default.aspx\"]hier[/URL] \r\n\r\nEn de PCTV software staat[URL=\"http://www.pctvsystems.com/tabid/62/default.aspx/Downloads/Application/tabid/124/language/en-US/Default.aspx\"] hier.[/URL]
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Ik heb inmiddels ASUS My Cinema-P7131H geinstalleerd en kan via de kabel aansl. alle zenders,behalve Ned.1-2-3 en Belgie Een-Ketn.Canvas,ontvangen. Ik moet deze zenders handmatig installeren.en heb UPC naar de kanaal Nr.gevraagd maar er wordt niet gereageerd.\r\nDe kanaal nrs. op de UPC site kloppen niet bij het installeren. Wie weet de oplossing ????:mad:\r\n Ik woon in Eindhoven \r\n ricardo38
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...