Ga naar inhoud

De beste smartphone ....... !


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Teleurgesteld. \r\n\r\nHeb vanmiddag de stoute schoenen aangetrokken en ondanks de blokkade toch het verkoopnummer gebeld.\r\nEn ja hoor, m\'n telefoontje werd beantwoord !\r\nHet was druk en dus werd om mijn telefoonnummer gevraagd, zodat ik kon worden teruggebeld. No problem.\r\nDat was dus om 14:55.\r\nTot 19:55 nog niets gehoord !\r\n\r\nHelaas was ik vanavond niet thuis en heb daardoor misschien een medewerker moeten teleurstellen.\r\nIn dat geval : SORRY!
Link naar reactie
[QUOTE=BlackTiger;559162]Kan ook zijn dat ze gewoon geen tijd hebben gehad om terug te bellen .....[/QUOTE]\n\nBen vandaag vol verwachting in de buurt van de telefoon gebleven ;) , maar ..... Helaas !\nKlaarblijkelijk hebben ze het daar écht druk.\nIk weet inmiddels genoeg : \'if you can\'t reach them, you can\'t teach them\'.\n\nEen mogelijk alternatief : [B]Samsung Wave S5330[/B] - [url]http://aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_05/OFF06.SHTML[/url]
Link naar reactie
@ricky1: Kijk eens in de spits, in een van die twee bladen stond een leuke aanbieding van Vodafone gisteren.\r\nEen Samsung S7230 TouchWiz en een TomTom Europe, beiden gratis bij een 2 jarig Bel+sms+web 150 abonnement. Voor 21 euro per maand, op vodafone.nl/spits is de aanbieding te vinden.\r\nMisschien is dat iets voor je?\r\nIk zie net dat die 21 euro voor 1 jaar is, het tweede jaar is 29,50 dat stond er niet bij in de originele advertentie. Dus misleidende advertentie.
Link naar reactie
Ben er inmiddels, voor mezelf, wel achter, dat je met al deze verschillende aanbieders, \'aanbiedingen\' en abonnementen terecht komt in een ondoordringbaar oerwoud, waar je écht door de bomen het bos niet meer ziet.\nHet voordeel van een abonnement bij de ene provider, is een nadeel bij de andere en omgekeerd.\nDe kosten blijven ongeveer hetzelfde en is er, in principe, nergens sprake van écht voordeel of van een écht goede deal. Tenzij ik me vergis.\nIk wacht nog even.
Link naar reactie
Dat heb je inderdaad goed gezien. Het gaat er eerder om de klant te laten denken dat hij ergens heel interessant zijn slag kan gaan, dan dat dit daadwerkelijk ook zo is.\r\nAls je niet beter wist zou het lijken op prijsafspraken want alles komt inderdaad rond dezelfde prijs uit als je alle voor- en nadelen gaat laten meewegen, hetgeen je eigenlijk ook moet doen.\r\n\r\nAls je kunt wachten dan kan dat soms wel goed uitpakken. De enige tijd dat ik echt wel eens aanbiedingen zie die interessant zijn, is meestal vlak voor de zomer, want dan komt de rustige tijd en wil elke provider nog graag de internationale gesprekskosten verdienen van de mensen die op vakantie gaan. En dan is er soms echt een leuke aanbieding.\r\nAlleen komen die aanbiedingen meestal pas rond mei.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...