Ga naar inhoud

De beste smartphone ....... !


Anoniem2

Aanbevolen berichten

De prijzen zijn aantrekkelijk, jammer dat het net werk van Tele2 bagger is. Ik zou voor Vodafone of KPN gaan als je tenminste oveal bereikbaar wilt zijn.\r\n\r\nHeb zelf ervaring met de 3 T\'s (Telfort, Tele2 en T-Mobile) omdat ik veel in kelders of serverruimtes werk, is het bereik met deze 3 aanbieders ronduit slecht of zelfs geen bereik. Zelf in de noordelijke provincies zijn er plekken dat er geen netwerk is.\r\n\r\nVandaar de keuze tot 1 van de 2 grote, laat je wel goed informeren over de aanbiedingen en ga goed na wat jou bel en sms gedrag is, zodat je je daarop kan afstemmen. Scheelt je ook in de abbo kosten.
Link naar reactie
Ik vind het een redelijke deal vermits je de kleine letters gelezen hebt en daar akkoord mee gaat.\r\n\r\nWant het is 12,50 per maand, het eerste jaar. Maar het tweede jaar zit je er dus aan vast voor 27,50 per maand. Dat is behoorlijk wat.\r\nFeitelijk zou je dat gewoon moeten uitrekenen en dan een vergelijk trekken met anderen.\r\n\r\nDit grapje kost je omgerekend het volgende:\r\n12 x 12,50 = 150\r\n12 x 27,50 = 330\r\n\r\nTotaal 480 euro / 24 = 20 euro per maand.\r\nAansluitkosten 24,95\r\nVerzendkosten 6,95\r\nDus er komt sowiezo nog een kleine 30 euro bovenop.\r\n\r\nWat je nu zou moeten doen is andere aanbiedingen bekijken en deze berekenen. Ik denk dat je bij elke Telecom aanbieder wel rond de 20 euro per maand uit komt.\r\nDus dan is het een vergelijk omtrent welk internet je hebt en hoeveel belminuten je voor hetzelfde geld krijgt.\r\n\r\nZo kun je mooi vergelijken.
Link naar reactie
[QUOTE=Gekwordikervan;558446]Heb zelf ervaring met de 3 T\'s ([B]Telfort[/B], Tele2 en T-Mobile) omdat ik veel in kelders of serverruimtes werk, is het bereik met deze 3 aanbieders ronduit slecht of zelfs geen bereik. [/QUOTE]\nApart... Telfort is van KPN, dus hetzelfde netwerk als dat van KPN...\n\n\nEnfin, let ook op dat je het tweede jaar 27,50 betaalt in plaats van 12,50 voor die 300 belminuten (en dat het abonnement 2 jaar loopt).\n\nVerder is het een kwestie van een sommetje maken. Uitgaande van Tele2, 300 belminuten, 100 sms en basis internet. 24 maanden contract.\n\nSim-only kost je dat voor die 2 jaar 616,90 euro.\nMet telefoon kost dat 691,90.\nJe betaalt dus 75 euro voor de telefoon in plaats van 435 (simlockvrij, elders)\nAls je veel belt en sms\'t is het dus een goede deal.\n\nKijken we echter voor alleen 300 belminuten, geen sms en geen internet, dan kom je op:\nsim-only: 256,90 euro\nmet telefoon: 511,90\nKost die telefoon opeens al 255 euro.\n\nBel je niet veel en heb je genoeg aan 100 belminuten? Met telefoon ben je verplicht 300 minuten te nemen, maar sim-only kun je ook minder:\nsim-only: 160,90 euro\nmet telefoon: 511,90\nKost die telefoon 351 euro.\n\nZoals je ziet kom je niet in de buurt van de simlock-vrij prijs van de telefoon. Dus ja, het is een goede deal. Belangrijk is om voor jezelf te bepalen wat je echt nodig hebt, want de extra\'s maken het duur.\n\nSms je niet veel, dan kun je beter geen sms bundel nemen. Bel gewoon op als je iets wil zeggen.\n\nOnderweg geen internet nodig? Neem dat er dan niet bij.
Link naar reactie
Ja, zonder telefoon kun je niet bellen ;)\n\nMaar \'k zie dat ik bij berekening 2 en 3 de mist in ben gegaan en de prijs van de telefoon niet heb meegenomen.\n\nEDIT: nee, ik ben niet de mist in gegaan. Ook dat eerste bedrag is [B]zonder[/B] telefoon. Alleen sim-only abonnement.\n\nIk zie ook dat we een botsing hebben gehad en allebei op hetzelfde moment aan\'t rekenen zijn geslagen :mrgreen:\n\nEDIT2: zie wel dat ik ergens anders de mist in ben gegaan. Ga het even herstellen.
Link naar reactie
Krijg ook zin in een nieuw toestelletje! ;)\nWordt wel lastig btw. Heb nu sim only van telfort/kpn voor 18 euro p/m onbeperkt bellen naar vaste nummers en 06-nummers van telfort (3 vrienden van me hebben hetzelfde abbo. wat resulteert in zo\'n 80 tot 90 uur! bellen per maand) Thuis gebruik ik hem ook om naar vaste nummers te bellen en dat alles gratis, nou ja op die 18 euro na dan :)\n\nVind die htc wildfire wel een kek toestelletje om los te kopen :cool:
Link naar reactie
@Hj1: Zin in een nieuw toestelletje? Ga eens op zoek naar een A3000.\r\nOok in NL al te krijgen voor 115 euro dacht ik, dual sim, wifi, GPS, Android 2.2.1, 3 mp camera, noem maar op.\r\nIk heb er eentje in China besteld, zit ik voor omgerekend 15 euro meer incl. verzendkosten tevens opgescheept met een reserve accu, koptelefoontje, houder voor in de auto, bluetooth carkit oortje en nog een dingetje.\r\n\r\nDe HTC\'s zijn best cool maar los nogal duur, of je moet het er voor over hebben natuurlijk.
Link naar reactie
Met mijn wensen, zou het er zo uit zien : [url]http://se.tele2.nl/mobiel/bestel.html?product=SamsungGalaxySPromo24mnd[/url]\nKosten per maand zijn dan : € 571,90/24 = € 23,85\n\nNavraag leert : Data bundels = onbeperkt internet - Fair Use Policy.\nVerschil Basis en Plus = snelheid.\n\nNadelen : Afrekenmethode = per minuut - Geldigheid bundel =1 maand.\n\nWil jullie volgende belevenis niet onthouden :\nNadat ik telefonisch zeer goed was geïnformeerd en ik de medewerkster nog had geprezen voor de service, bleek ik nog een vraagje te hebben.\nDeze keer bleek het erg druk en ik zou worden teruggebeld. No problem.\nEchter na anderhalf uur wachten, werd het mij te gortig en dus weer gebeld.\nZelfde medewerker herhaalde, dat ik zou worden teruggebeld.\nOp mijn vraag, of hij misschien een klein vraagje zou kunnen beantwoorden, was zijn reactie : \"Ik zit hier alleen voor de drukte!\"\nMogelijk heb ik ongepast gereageerd, want de verbinding werd verbroken.\nLater op de avond nog eens gebeld, maar kreeg te horen, de het nummer voor mij gedurende 3 maanden is geblokkeerd ! Wel kreeg ik een nummer, waar ik mijn beklag zou kunnen doen. \nJammer dan !\n\nBedankt voor jullie adviezen en het rekenwerk !
Link naar reactie
Misschien te laat maar is het niet verstandiger om los toestel bijvoorbeeld een tweede hands n97 of n95 8G van Nokia te kopen er zit wifi op dus internetten meestal geen probleem.\nZet daarop een sim only 12 mnd van t-mobile 300 bel min + 100 SMS voor 11,99 Euro per maand.\n\nMaar je kunt ook de suggestie van BlackTiger doen en Zet dan daarop een sim only 12 mnd van t-mobile 300 bel min + 100 SMS voor 11,99 Euro per maand.Afrekenen per seconde en wat over is kan mee nar de volgende maand.\nOverigens is dat z.g.n supersnelle mobile internet eigenlijk een super trage bezigheid zolang het niet minimaal 8 Mb down en 1 Mb up is komt het er bij mij niet meer in.\n\nWant die dure telefoons/mda\'s zijn over een jaar een stuk goedkoper.
Link naar reactie
Update bericht # 10\n[QUOTE]Wel kreeg ik een nummer, waar ik mijn beklag zou kunnen doen. [/QUOTE]\nHet nummer blijkt echter niet meer in gebruik. :(\n\nHeb inmiddels, via via, in principe, een antwoord op mijn vraagje.\nBen al jaren een uiterst tevreden Tele2 Triple Play-gebruiker, maar dit schoot me even in het verkeerde keelgat.\n\nToch blijft de aanbieding verleidelijk !? [url]http://www.samsunggalaxys.nl/specificaties[/url]
Link naar reactie
[quote]Kosten per maand zijn dan : € 571,90/24 = € 23,85[/quote]\r\nHeb je dan nog een extra sms pakket of zoiets per maand erbij genomen? Anders begrijp ik toch echt niet hoe je aan 571,90 komt.\r\nWant als je naar mijn rekenvoorbeeld kijkt hetgeen gemaakt is a.d.h.v. deze aanbieding komt je nog niet eens aan de 500 euro.\r\n\r\n[quote]Op mijn vraag, of hij misschien een klein vraagje zou kunnen beantwoorden, was zijn reactie : \"Ik zit hier alleen voor de drukte!\"\r\nMogelijk heb ik ongepast gereageerd, want de verbinding werd verbroken.\r\nLater op de avond nog eens gebeld, maar kreeg te horen, de het nummer voor mij gedurende 3 maanden is geblokkeerd ! Wel kreeg ik een nummer, waar ik mijn beklag zou kunnen doen. \r\nJammer dan ![/quote]\r\nPARDONNNNN??????\r\nNou da\'s goed om te weten dan. Ik weet niet of je misschien ongepast gereageerd hebt, maar alleen al het antwoord van \"ik zit hier alleen voor de drukte\" yeah right.\r\nAls Tele2 denkt zo\'n beleid te moeten voeren, moeten ze geen klantenservice telefoonnummer opzetten dan wel dit van tevoren bekend maken aan de klant.\r\nIk noem dit antwoord dan ook geen stijl. Dat je daar wellicht geirriteerd danwel ongepast op gereageerd hebt lijkt mij mee dan logisch.\r\nDat vervolgens JIJ dan middels een klachtenlijn actie moet ondernemen om de blokkade ongedaan te maken is ronduit te gek voor woorden.\r\n\r\nEn dat nummer werkt dus ook niet? Tsssk.\r\n\r\nGoed dat dit op een forum terecht komt, dat zal Tele2 geheid wel een paar klanten gaan kosten.\r\nEn terecht!\r\n\r\nP.s. Ricky1, ga eens kijken bij studentmobiel ofzo, T-mobile heeft ook soortgelijke aanbiedingen met een Galaxy S waarbij je omgerekend ongeveer iets van 20 euro per maand kwijt bent als ik me niet vergis.\r\nBeetje zoeken op Google dan vind je wel iets soortgelijks.
Link naar reactie
Aan de hand van deze samenstelling, zou mijn berekening moeten kloppen : [url]http://se.tele2.nl/mobiel/bestel.html?product=SamsungGalaxySPromo24mnd[/url]\n\nDe ervaring, die ik beschreef, is een waarheidsgetrouwe weergave van de feiten.\nDe opzet van deze topic is nooit bedoeld geweest om Tele2 af te zeiken, integendeel ; maar, ben nu wel pissig, omdat ik het gevoel heb zelf te zijn afgezeken.\n\n\nZand erover ! :)\n\nHeb jullie adviezen ter harte genomen en zal me verder oriënteren.
Link naar reactie
[QUOTE=BlackTiger;558529]@Hj1: Zin in een nieuw toestelletje? Ga eens op zoek naar een A3000.\r\nOok in NL al te krijgen voor 115 euro dacht ik, dual sim, wifi, GPS, Android 2.2.1, 3 mp camera, noem maar op.\r\nIk heb er eentje in China besteld, zit ik voor omgerekend 15 euro meer incl. verzendkosten tevens opgescheept met een reserve accu, koptelefoontje, houder voor in de auto, bluetooth carkit oortje en nog een dingetje.\r\n\r\nDe HTC\'s zijn best cool maar los nogal duur, of je moet het er voor over hebben natuurlijk.[/QUOTE]\r\n\r\nNou Black, dat zit er idd kek uit zeg! :D Ga eens even wat reviews opzoeken. THX. (mp)\r\n\r\n@Ricky, sorry voor het kapen van je topic..... :oops:Succes verder!
Link naar reactie
@Ricky1: Tja ik weet het niet hoor.\r\n12x12,50 = 150\r\n12x27,50 = 330\r\nDat is bij mijn in totaal nog altijd 480 euro en geen 579 en dan kijk ik toch echt naar genoemde aanbieding.:)\r\n\r\n@hj1: Graag gedaan hoor, let wel op dat je de goede hebt. Er zijn er ook die hetzelde uit zien maar geen dual-sim en geen gps hebben terwijl ze wel hetzelfde kosten.\r\nDus even goed de specs nakijken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...