Ga naar inhoud

bestand te groot


Aanbevolen berichten

Ik had een vraag, maar geen duidelijk antwoord.\r\nIk heb een externe HD en overigens ook een 2 1/2 inch HD. Beiden accepteren de file niet. Beiden staan voor een deel vol met dingen die ik niet kwijt wil. Mijn hoofdcomp draait op Vista, mijn notebook op XP. Wat moet ik doen om de file op een van mijn beide HD\'s te krijgen. De file staat nu op mijn Vista comp.
Link naar reactie
Je zal beide schijven moeten converteren van Fat32 naar NTFS. (Fat32 kan geen grotere bestanden aan dan ongeveer 3 GB).\n\nZie voor XP: [url]http://support.microsoft.com/kb/307881[/url]\n\nGa als volgt te werk om een bestaand FAT-volume of FAT32-volume naar NTFS te converteren: \nKlik op Start, wijs achtereenvolgens Alle programma\'s en Bureau-accessoires aan en klik op Opdrachtprompt.\nTyp het volgende bij de opdrachtprompt, waarbij stationsletter het station is dat u wilt converteren:\nconvert stationsletter: /fs:ntfs\nTyp de volgende opdracht als u bijvoorbeeld station E wilt converteren naar NTFS: \nconvert e: /fs:ntfs\nOpmerking Als het besturingssysteem zich op het station bevindt dat u wilt converteren, wordt u gevraagd de taak te plannen wanneer u de computer opnieuw opstart, omdat de conversie niet kan worden voltooid terwijl het besturingssysteem actief is. Klik op Ja wanneer daarom wordt gevraagd.\nAls het volgende bericht bij de opdrachtprompt wordt weergegeven, typt u de volumenaam van het desbetreffende station en drukt u op ENTER:\nHet type bestandssysteem is FAT.\nGeef de huidige volumenaam op voor station stationsletter. \nAls de conversie naar NTFS is voltooid, wordt het volgende foutbericht weergegeven bij de opdrachtprompt:\nConversie voltooid\nSluit de opdrachtprompt af.\n\nHet is verstandig om van tevoren de data even te backuppen, die op de te converteren schijf staat.!!!\n\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...