Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2010 Delen Geplaatst: 20 december 2010 Als ik een film download en deze vervolgens van downloads naar mijn externe HD wil zetten, gaat dat in de regel goed. Als het bestand echter groter is dan zeg 5 GB, geeft het systeem aan dat het te groot is voor het doelbesturingssysteem. Ik gebruik Vista. Wat kan ik doen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2010 windows 7 of xp aanschaffen en vista zo snel mogelijk verwijderen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2010 [B]FAT32-bestandssysteem omzetten naar NTFS[/B] : [url]http://www.binaries4all.nl/ntfs/[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2010 [QUOTE=tober101;552628]windows 7 of xp aanschaffen en vista zo snel mogelijk verwijderen.[/QUOTE]\r\nInderdaad zeer grote onzin.\r\n\r\nWaarschijnlijk geschreven door iemand die Vista zelf nooit actief gebruikt heeft en alleen af gaat op media-aandacht. Jammer, want Vista is echt niet slechter dan XP. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2010 ok ok, iets te overhaast.\r\n\r\nmijn excuses voor mijn verwoording, maar moet zeggen dat vista zelf voor genoeg problemen zorgt(bij mij).\r\nhet is dan een goeie verbetering van xp alleen kan het totaal niet tippen aan 7.\r\nvind wel dat xp op sommige punten echt beter werkt dan vista.\r\n\r\noprechte spijt en vr gr Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2010 [quote=tober101;552634]ok ok, iets te overhaast.\n \nmijn excuses voor mijn verwoording, maar moet zeggen dat vista zelf voor genoeg problemen zorgt(bij mij).\n[/quote]\n \nDat zegt dan meer over jou ,dan over vista. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2010 Ik had een vraag, maar geen duidelijk antwoord.\r\nIk heb een externe HD en overigens ook een 2 1/2 inch HD. Beiden accepteren de file niet. Beiden staan voor een deel vol met dingen die ik niet kwijt wil. Mijn hoofdcomp draait op Vista, mijn notebook op XP. Wat moet ik doen om de file op een van mijn beide HD\'s te krijgen. De file staat nu op mijn Vista comp. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2010 Je zal beide schijven moeten converteren van Fat32 naar NTFS. (Fat32 kan geen grotere bestanden aan dan ongeveer 3 GB).\n\nZie voor XP: [url]http://support.microsoft.com/kb/307881[/url]\n\nGa als volgt te werk om een bestaand FAT-volume of FAT32-volume naar NTFS te converteren: \nKlik op Start, wijs achtereenvolgens Alle programma\'s en Bureau-accessoires aan en klik op Opdrachtprompt.\nTyp het volgende bij de opdrachtprompt, waarbij stationsletter het station is dat u wilt converteren:\nconvert stationsletter: /fs:ntfs\nTyp de volgende opdracht als u bijvoorbeeld station E wilt converteren naar NTFS: \nconvert e: /fs:ntfs\nOpmerking Als het besturingssysteem zich op het station bevindt dat u wilt converteren, wordt u gevraagd de taak te plannen wanneer u de computer opnieuw opstart, omdat de conversie niet kan worden voltooid terwijl het besturingssysteem actief is. Klik op Ja wanneer daarom wordt gevraagd.\nAls het volgende bericht bij de opdrachtprompt wordt weergegeven, typt u de volumenaam van het desbetreffende station en drukt u op ENTER:\nHet type bestandssysteem is FAT.\nGeef de huidige volumenaam op voor station stationsletter. \nAls de conversie naar NTFS is voltooid, wordt het volgende foutbericht weergegeven bij de opdrachtprompt:\nConversie voltooid\nSluit de opdrachtprompt af.\n\nHet is verstandig om van tevoren de data even te backuppen, die op de te converteren schijf staat.!!!\n\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2010 Ik heb een Vista comp en een XP, Op beide gebruik ik de externe HD\'s kan dat? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2010 Als de schijven eenmal zijn geconverteerd, maakt het niet uit. Je zal met XP en met Vista grotere bestanden weg kunnen zetten.\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2010 [QUOTE=ricky1;552629][B]FAT32-bestandssysteem omzetten naar NTFS[/B] : [url]http://www.binaries4all.nl/ntfs/[/url][/QUOTE]\r\n\r\nWas de link niet duidelijk genoeg ? :( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2010 [QUOTE=ricky1;552684]Was de link niet duidelijk genoeg ? :([/QUOTE]\r\n\r\nSorry.. die had ik even niet gezien.\r\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen