Ga naar inhoud

Backup - snel - NL met inkijk mogelijkheid


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik gooi het maar weer eens op.\nHet stikt van de Backup programma\'s, niet en wel betaald.\nDit laatste maakt mij even niet uit.\n \nHet gaat mij meer om de snelheid, zit daar onderling nu veel verschil tussen?\nIk heb eigenlijk alleen ervaring met Norton Ghost en later met Acronis.\n \nMaar grote partities doen neemt toch wel heel veel tijd in beslag, zowel naar een interne schijf en nog veel langer naar een USB2 externe schijf, dan is een uurtje of 6 al gauw vervelend.\nMeestal doe ik een complete backup van een partitie.\n \nUiteraard heeft NL de voorkeur.\n \nHet voordeel van Acronis is, je kunt in de Backup bestanden kijken en per bestand terug zetten.\nDit kon met de oude Nero Ghost niet, vandaar de overstap naar Acronis.\nVersie 2011 lijkt mij niet, ik heb 2009 en 2010, die zijn bijna gelijk.\nMisschien weet iemand een sneller iets, voor Windows XP?\nMoet uiteraard een duidelijk handleiding voor zijn, want een fout is zo gemaakt, niet dan?
Link naar reactie
Burgkop, heb je wel eens gedacht aan SincToy 2.1 van MS. Zie aldaar!!\r\nIk had \'vroeger\' diverse backup-progs. Op advies van een automatiseerder met div. websites etc. heb ik dit programma gekozen. ik werk er nu al tijden mee, tot grote tevredenheid. (1x alles overzetten, daarna modus Contribute bv), Zorg wel voor een externe hd die groot genoeg is, m.a.w. 1,5/2x je interne hd.\r\nHet kost uren. Aan het einde van de week draait het programma als ik slaap, ik hooef er niet bij te zijn..! Bevalt goed!
Link naar reactie
[quote=Justinus;547652]Burgkop, heb je wel eens gedacht aan SincToy 2.1 van MS. Zie aldaar!!\nIk had \'vroeger\' diverse backup-progs. Op advies van een automatiseerder met div. websites etc. heb ik dit programma gekozen. ik werk er nu al tijden mee, tot grote tevredenheid. (1x alles overzetten, daarna modus Contribute bv), Zorg wel voor een externe hd die groot genoeg is, m.a.w. 1,5/2x je interne hd.\nHet kost uren. Aan het einde van de week draait het programma als ik slaap, ik hooef er niet bij te zijn..! Bevalt goed![/quote]\nNee, kon ik niet.\nMaar of dit een verbetering is ......\nHij gaat eerst 40 minuten in de bestanden kijken (partitie van 380gb als voorbeeld)\nDaarna kopieren, hij is daar nu al 3.5 uur mee bezig en nog lang niet op de helft !!!!!!\n \nEn ik zie al dat er 123 dingen niet mee gecopieerd zijn.\nDat is niegoe denk ik dan maar want Acronis zet álles over, wat er ook staat, en nu weet ik nog niet wat er niet is mee gegaan en dat is weer link.\nTeracopy zet ook niet alles over !!!\nIk denk wel dat SyncToy op zich wat handiger werkt, met de later aangebrachte veranderingen.\nMaar wel de moeite om te bekijken. :D\n \n-----\npaar uur verder 3/4 gedaan ;)\n-----\nTotaal een uur of 7.\nIs mij iets teveel van het goede en daar komt nog 40 minuten bij van het begin als ie gaat kijken.\n-----
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...