Ga naar inhoud

Automatische inhoudsopgave in word


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\n\nIk ben voor school bezig met een project genaamt wiets, maar daar lukt het maken van een inhoudsopgave niet dus ik heb al flink liggen te googlen, nu dacht ik dat ik het had, maar dan kopieert hij al mijn tekst in kollomen van inhoudsopgave, ik wil het dus zo:\n\nKop1.....................................P1\n\nP= Pagina nummer.\n\nMijn office pakket is 2010 Pro Plus.\n\nHopelijk is dit genoeg informatie.
Link naar reactie
[QUOTE=FringButton;547139]ok, maar ik verschillende kop.[/QUOTE]\r\nWat? Dat kan ik echt niet volgen wat je daar mee bedoelt...\r\n\r\nAls je andere opmaakprofielen hebt gebruikt dan het standaard kop1 etc, dan is er nog geen nood. Via de optie \"Inhoudsopgave invoegen...\" uit het submenu kun zelf kiezen welke opmaakprofielen in de inhoudsopgave gebruikt moeten worden.\r\nEn als er een andere titel boven moet, dan kies je eveneens voor \"Inhoudsopgave invoegen...\" en dan komt er standaard geen titel boven te staan. Kun je je eigen er boven zetten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...