Ga naar inhoud

2 vragen-Windows Media Player


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Bij de WMP die ik standaard op m\'n laptop kreeg, zit geen rip-functie zover ik gezien heb. Heeft iemand hier een verklaring voor? Ik weet dat het wel in een oudere versie zat. Ook worden bij bepaalde liedjes de titels niet weergegeven zoals ik ze heb benoemd, maar staat er \"nummer...\". In de opties had ik al geprobeerd dit te veranderen, maar werkte niet. Weet iemand daar misschien wat op?
Link naar reactie
Ik heb net de update-functie geprobeerd. Die vermeld dat ik de nieuwste versie heb.\r\nM\'n laptop draait op Windows 7 home premium.\r\n\r\nEdmoor, kun je je zelf nader verklaren? Als je eventueel andere tips hebt, wil ik die ook best horen, misschien is dat ook wat. Geldt ook voor anderen, als ze andere leuke ideeën hebben voor afspelers.
Link naar reactie
[quote=Olga1983;546897]\nEdmoor, kun je je zelf nader verklaren? Als je eventueel andere tips hebt, wil ik die ook best horen, misschien is dat ook wat. Geldt ook voor anderen, als ze andere leuke ideeën hebben voor afspelers.[/quote]\n\nLigt aan mij hoor, ik heb gewoon een hekel aan dat ding. Ik vind hem traag, opdringerig en vaak zonder de juiste codecs.\nHet eerste wat ik doe na een Windows installatie is een aantal dingen installeren die ik prettig vind om mee te werken en daarbij mag de [URL=\"http://www.videolan.org/index.html\"]VLC Media Player[/URL] niet ontbreken.
Link naar reactie
Ik weet inmiddels hoe ik de nummers naar naam kan veranderen. Ook las ik dat de ripfunctie tevoorschijn komt wanneer er een cd in de speler zit (behalve mp3\'s ofzo misschien).\r\n\r\nIk heb ook nog een oude vlc player-setup. Die downloadde ik eens om te gebruiken op m\'n oude laptop. Misschien ga ik later de laatste versie nog downloaden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...