Ga naar inhoud

office 2010 probleem


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb via slim.nl de officiele dvd van office 2010 gekocht.(Office proffesional plus 2010 ned). Of eigenlijk, het zijn drie dvd\'s.\r\n\r\nNu wil ik office installeren maar krijg ik de melding:\r\n\r\n\"Microsoft outlook 2010 moet zijn geïnstalleerd voordat u Business Contact Manager for Microsoft outlook 2010 kunt installeren. Installeer outlook vanaf cd1 en start deze installatie opnieuw\".\r\n\r\nTja.... alledrie de dvd\'s geprobeerd maar ik kom geen stap verder.\r\n\r\nMijn laptop is er een met windows 7 Proffesional, 64 bit. Deze W7 heb ik er laatst opgezet omdat Vista op mijn laptop niet meer werkte. Ik had toen ook de (officiele) versie van Office 2007 erop zitten. Ik heb toen W7 over Vista heen ge-installeerd, maar was toen wel al mijn bestanden kwijt. Ook Office 2007, vandaar dat ik nu een nieuwe heb gekocht.\r\nMaar dan moet ie wel werken!\r\n\r\nWie kan mij verder helpen hiermee?
Link naar reactie
Bekijk de inhoud van de schijf eens met behulp van Windows Verkenner en vergelijk dat met de inhoud van de schijf waar op staat dat het de schijf met Business Contact Manager is. Als op beide schijven exact hetzelfde staat, is er iets verkeerd met jouw levering. In dat geval retourneren bij slim.nl en een vervangende set vragen.
Link naar reactie
Even een update:\nToen ik de dvd\'s nog \'s goed heb bekeken via verkenner, bleek dat twee dvd\'s hetzelfde waren. Heb ik Slim.nl over aangeschreven en zij vertelden mij dat er inderdaad bij sommige verzendingen iets fout was gegaan en dat er verkeerde setjes verstuurd waren. De dvd\'s worden nu omgeruild. Ik verwacht (mag verwachten) dat er dan geen probbleem meer komt bovendrijven.\n \nDank jullie wel voor het meedenken, en excuses dat ik niet eerder zo handig was om de boel eens goed te checken.:-$
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...