Ga naar inhoud

AVG antivirus


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe PC aangeschaft en daarop, mede op advies van een forumlid, Microsoft Security Essentials geïnstalleerd. Hoewel ik weet dat je niet meerdere antivirusprogramma\'s op je PC moet zetten, twijfel ik nog steeds of ik ook niet AVG Free zal installeren. Mede omdat de Faqman vqn ComputerIdee zich meerdere malen erg lovend hierover heeft uitgelaten. Is het nu echt af te raden om AVG erbij te zetten? Hoewel ik moet bekennen dat zodra ik AVG probeer te downloaden Microsoft Securitty Essentials onmiddelijk dwars gaat liggen. Maar buiten dat, zijn twee van dergelijke programma\'s nu echt schadelijk voor een probleemloos gebruik van m\'n PC?
Link naar reactie
Ik zelf gebruik Malwarebytes en SUPERAntiSpyware.\r\n\r\nHet zijn wel de freeware versies dus altijd eerst handmatig updaten voor dat je een scan uitvoert.\r\nBij SUPERAntiSpyware wel het vinkje weghalen \"met windows opstarten\".\r\n\r\nHet is namelijk niet nodig om dit programma ook realtime uit te voeren hiervoor gebruik je Microsoft Security Essentials al.\r\n\r\nM.v.g. Sepke
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...