Ga naar inhoud

Snelzoeken van bestanden op XP computer


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik kwam een poosje terug het wel heel makkelijke progje Everything tegen om supersnel naar bestanden te zoeken.\nWerkt op alle Window versies.\n \nWat je zoekt intypen en het staat er gelijk.\nWindows7 heeft ook zoiets.\n \nIk weet niet of het hier ergens staat, dus deel ik het even met jullie, voor de liefhebber, omdat Windows Zoeken hier niet tegenop kan (XP) scheelt een hoop (zoek) ergernis :D:D\n \nHier te halen : [URL]http://everything.softonic.nl/download[/URL]
Link naar reactie
[quote=dutch-online;543993]Als je zelf goed kunt onthouden :rolleyes:;) heb je toch geen programma nodig om te zoeken waar je [ spullen ] zijn.:D(I)[/quote]\nDan ben je zeker een wonderkind;), want als je meerdere partities hebt, ik heb er 10, zoek je je soms het apezuur, ook omdat je nog wel eens wat IN een andere map stopt die er op lijkt. Dan ben ik absoluut weer kwijt waar het stond.:confused:\nMaar ik ben er wél blij mee.:p
Link naar reactie
[quote=dutch-online;544030]Dat bedoel ik maar . als je het jezelf moeilijk wil maken ?? dan zorg je voor veel partities:);):rolleyes:[/quote]zonder partities is het helemaal een beetje druk, maar ieder doet zoals hij weil.\nZe zijn overigens niet allemaal even belangrijk en in gebruik.\nIk heb er extern nog meer, wat is het bij elkaar; 7 TB of zo.:eek:
Link naar reactie
[quote=dutch-online;544046]...\n \noff topic\nDan zul je op je zolder ook wel geen been kunnen trekken :D:rolleyes::eek:\nMaar ja als je niet weet wat je hebt, en waar het ligt of staat mis je het toch ook niet.(I):mad::)[/quote]Ik heb geen zolder.\nEen lage vliering waar ik nog nooit ben opgeweest.\nIn de schuur is het wel \"druk\" :D:D
Link naar reactie
[QUOTE=burgkop;543963]Ik kwam een poosje terug het wel heel makkelijke progje Everything tegen om supersnel naar bestanden te zoeken.\r\nWerkt op alle Window versies.\r\n \r\nWat je zoekt intypen en het staat er gelijk.\r\nWindows7 heeft ook zoiets.\r\n \r\nIk weet niet of het hier ergens staat, dus deel ik het even met jullie, voor de liefhebber, omdat Windows Zoeken hier niet tegenop kan (XP) scheelt een hoop (zoek) ergernis :D:D\r\n \r\nHier te halen : [URL]http://everything.xxxxxxnic.nl/download[/URL][/QUOTE]\r\n\r\nZou de voorwaarden maar eens goed lezen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...