Ga naar inhoud
  • 0

ik kan niet op 192.168.0.1 komen


Anoniem2

Vraag

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Hoi Cindy\r\n\r\nIk neem aan dat je dat draadloos probeert en dat gaat normaal gesproken niet lukken.\r\n(Anders kan de buurman/vrouw op jou router inloggen met het standaard wachtwoord.)\r\nDus koppel de pc/laptop even met utp kabel aan je router. Zet beiden even uit en weer aan en dan zal het moeten lukken.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
  • 0
Wel zeker weten dat je zelf niet eerder een ander adres (en wachtwoord) hebt ingesteld voor die router.\nZo ja, die nieuwe waarden herinneren, of anders eerst de router resetten naar fabrieks-instellingen (verdiept knopje ?), en dan pas met standaard IP en wachtwoord inloggen (192.168.0.1, admin admin)\n\nOm meer te zien[B]:[/B] in een opdrachtprompt kijken naar de [I]Standaard Gateway[/I] met\n[CODE]IPCONFIG /ALL[/CODE]\nDat moet het inlog IP zijn.\nHet wachtwoord... ja, dat moet je zelf natuurlijk nog herinneren.\n\n(Voor reset, ik weet niet exact welk model, maar kijk op de sticker voor instructies, bijvoorbeeld: \nWPS BUTTON for WL-340/WL-341\nPress 2 seconds for WPS mode\nPress 10 seconds to reset the router\nPress 15 Seconds to reset the router to factory\ndefaults.)
Link naar reactie
  • 0
Soms helpt het ook al om de router even van de stroom af te halen, paar seconden wachten, dan weer stroom er in steken. Had dat laatst ook met een Linksys.\r\nWerkte prima, maar niet te benaderen (niet met IE en niet met FF) op het ip adres. Na even de stroom er af gehad te hebben lukte het weer prima.\r\nDus dat zou je ook nog kunnen proberen voordat je hem gaat resetten.
Link naar reactie
  • 0
Hallo,\nIk heb hetzelfde probleem kan ook niet bij Sitecom komen met 192.168.0.1 \nIk heb sinds kort een WD TV Live mediaplayer en sindsdien kom ik niet meer bij de instellingen van Sitecom.\nIk heb het ook geprobeerd door mijn PC rechtstreeks te verbinden buiten de router om maar ook hier krijg ik geen contact met Sitecom.\nWat kan hier mis gegaan zijn?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...