Ga naar inhoud

eBook maken


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nWanneer ik een eBook wil maken, dan moet ik rekening houden met afmetingen.\r\nIs het zo dat wanneer je gaat converteren, de afmetingen automatisch worden ingesteld voor dat type zoals epub, of moet je dat handmatig doen?\r\nEn is het beter om direct in een programma te schrijven? Nu kan dat in Word, maar dan moet je direct al de afmetingen instellen, en welke instellingen zijn dat, klopt dat en/of gaat dat dus automatisch bij het converteren?\r\n\r\nBVD
Link naar reactie
Hi,\r\n\r\nMisschien kun je iets met deze site.\r\n\r\nLink: [url]http://code.google.com/p/sigil/[/url]\r\n\r\nJe kunt daar een [I]gratis [/I][B]E-book-editor [/B]downloaden (let even op de versie die je nodig hebt).\r\nHeb er geen ervaringen mee, maar mogelijk levert-ie beter werk dan [B]Word[/B], want daarmee een [B]E-book [/B]maken schijnt inderdaad niet eenvoudig te zijn.\r\n\r\n>> Don\'t forget to read the on-line manual.\r\n\r\nJeep;)
Link naar reactie
Ik wilde graag een soort overzicht van welke pagina afmetingen je moet gebruiken. Geen A4 maar A6 of A5 geloof ik en hoeveel cm van links en rechts. En of het programma die je gebruikt de afmetingen zelf instelt bij converteren. Al die instellingen wordt je gek van soms, je ziet geen veranderingen terwijl je wel een instelling hebt veranderd. En om ze allemaal na te gaan...\r\n\r\nAls je Word aangeleverd krijgt, dan is het handig als je de afmetingen weet en of het programma waarmee je kunt converteren dat dus aanpast. Kopieren/plakken is een optie, maar dan weet je eigenlijk nog niks. Ik wil graag de theorie weten zodat het oplossen van problemen wat makkelijker is.\r\n\r\nBVD.
Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...