Ga naar inhoud

virtualDub


Aanbevolen berichten

Probeer de workshop uit de laatste CID te doen. Dus ondertitels aanpassen.\r\n\r\nBen tot aan het gebruik van VirtualDub gekomen.\r\nVolgens de workshop moet ik bij stap 2 het filter Subtitler toevoegen. Dat filter stond niet in de lijst. Dus ik op internet op zoek gegaan vind ik een subtitler 2.4 gedownload en proberen te laden. maar dan krijg ik een foutmelding dat het filter geen win32 toepassing is.\r\n\r\nHoe kan ik nu verder?\r\n\r\nHenk
Link naar reactie
[quote]Using the subtitler\r\n===================\r\nCopy subtitler.vdf into the PLUGINS\\ directory in the VirtualDub\r\nprogram directory. The filter will then automatically load when\r\nthe main program starts.\r\n\r\nTo use it, go to Video > Filters and add the \"subtitler\" filter. You\'ll\r\nthen be able to select a script filename and optionally toggle text\r\nantialiasing. Subtitler accepts Sub Station Alpha V2.x and V4.x\r\nscripts. Text is then applied to the outgoing AVI according to the script.\r\n[/quote]\r\n*Readme van het subtitler-2-4.zip bestand\r\nIk neem aan dat je wel de zip file kunt openen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...