Anoniem2 Geplaatst: 13 juni 2010 Delen Geplaatst: 13 juni 2010 Probeer de workshop uit de laatste CID te doen. Dus ondertitels aanpassen.\r\n\r\nBen tot aan het gebruik van VirtualDub gekomen.\r\nVolgens de workshop moet ik bij stap 2 het filter Subtitler toevoegen. Dat filter stond niet in de lijst. Dus ik op internet op zoek gegaan vind ik een subtitler 2.4 gedownload en proberen te laden. maar dan krijg ik een foutmelding dat het filter geen win32 toepassing is.\r\n\r\nHoe kan ik nu verder?\r\n\r\nHenk Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2010 Kan gebeuren als je download niet OK is gegaan, probeer opnieuw te downloaden, en check dat het geen 0 bytes bestand is.\n\nZeker weten dat je het bestand van een betrouwbare site hebt ? En ook dat je het nodig- en de juiste hebt ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2010 [quote]Using the subtitler\r\n===================\r\nCopy subtitler.vdf into the PLUGINS\\ directory in the VirtualDub\r\nprogram directory. The filter will then automatically load when\r\nthe main program starts.\r\n\r\nTo use it, go to Video > Filters and add the \"subtitler\" filter. You\'ll\r\nthen be able to select a script filename and optionally toggle text\r\nantialiasing. Subtitler accepts Sub Station Alpha V2.x and V4.x\r\nscripts. Text is then applied to the outgoing AVI according to the script.\r\n[/quote]\r\n*Readme van het subtitler-2-4.zip bestand\r\nIk neem aan dat je wel de zip file kunt openen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2010 Ja,\r\n\r\nHet is me nu gelukt.\r\n\r\nNog wat spelen, met codecs want de bestandjes werden allemaal wel erg groot. \r\nEn in FlaskMpeg de oorspronkelijke ondertiteling uitlaten, anders heb ik 2 ondertitelingen door elkaar lopen.\r\n\r\nHenk Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen