Ga naar inhoud

Films!


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! Niet verschieten ik ga hier een rare maar interessante vraag stellen!\r\n\r\nIndien iemand \" cigarette burns\" al heeft gezien zal mij beter zullen volgen.\r\n \r\nMaar kort: Ik ben een regelmatige filmkijker, liefst horror, en ik zou graag jullie raad wille krijgen. Ik zoek namelijk een film die bekend staat om zijn zware impact op de persoonlijkheid of de mentale situatie van de kijker. Rare vraag maar indien iemand een film kent waar geruchten als deze rond gaan laat het me dan zo snel mogelijk weten!:p\r\n\r\nDank bij voorbaat
Link naar reactie
Geen horror, maar [i]Requiem for a Dream[/i] voldoet naar mijn idee wel aan\n[QUOTE=waldek;524170]... een film die bekend staat om zijn zware impact op de persoonlijkheid of de mentale situatie van de kijker[/QUOTE]\nMaar dat criterium is uiteraard subjectief.\n\n\nEn [I]Se7en[/I] (ook wel geschreven als Seven) is ook geen horror, maar komt er als zware thriller dicht bij.\n\n\n(...... Een probleem bij het beoordelen van films is wel dat van heel veel films er meerdere \'cuts\' in omloop zijn.)
Link naar reactie
Allemaal bedankt reeds voor de antwoorden maar The ring nightmare on elm street, chainsaw massacre, 30 days of night en se7en en paranormal activity heb ik reeds gezien en zijn voor mij (bescheiden bedoeld) \"normale\" films dus ik wil echt van een groter kaliber ;) toch reed bedankt!
Link naar reactie
[QUOTE=waldek;524469]Allemaal bedankt reeds voor de antwoorden maar The ring nightmare on elm street, chainsaw massacre, 30 days of night en se7en en paranormal activity heb ik reeds gezien en zijn voor mij (bescheiden bedoeld) \"normale\" films dus ik wil echt van een groter kaliber ;) toch reed bedankt![/QUOTE]\r\n\r\nMisschien moet je je eens na laten kijken?? ;):mrgreen:
Link naar reactie
Er komt een nieuwe nightmare on the elmstreet:\r\n\r\n[url]http://www.pathe.nl/arena/acties_events.asp?t=A&item_id=2162[/url]\r\n\r\nOf mischien SAW 6.\r\nMischien is deze eng:\r\nthe exorcist\r\n\r\nMischien een oude bekende:\r\npsycho\r\n\r\ner komen nog nieuwe horrofilms uit:\r\nsilent hill 2\r\ndahmer vs gacy\r\npoltergeist\r\nen nog meer.\r\n\r\nof mischien deze die noguit komt ( ik weet niet of het echt horror is.) :\r\nresident evil 4\r\n\r\nhier is een trailer:\r\n[url]http://www.youtube.com/watch?v=9dc5iiT0f1s[/url]\r\n\r\nmet de 3d techniek van avatar.\r\n\r\nof deze:\r\n28 days later\r\nland of the dead\r\nthe hills have eyes\r\nhostel\r\nmartyrs\r\nday of the dead\r\n28 weeks later\r\ndawn of the dead\r\nthe haunting ( ze zeggen dat dit echt gebeurd is maar ik geloof dat niet.)\r\n[url]http://www.youtube.com/watch?v=7FMzyzxNkgA[/url]\r\ntrailer van de haunting
Link naar reactie
[QUOTE=waldek;524614]Hmmm dat zijn leuke vooruitzichten maar bijvoorbeeld Martyrs is zo een beetje het niveau dat ik zoek! Alvast weer bedankt voor de film ( de meeste heb ik reeds gezien:p) lijst! :D[/QUOTEi\r\n\r\nIedereen mag nog steeds haar / zijn ervaring met een bepaalde film vertellen of gewoon over films te babbelen he ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...