Ga naar inhoud

Kan mijn Laptop Dual Layer DVD's branden?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk zou graag willen weten of ik met mijn laptop ook Dual layer DVD\'s kan branden of dat je hier een aparte brander voor nodig hebt.\r\n\r\nHet gaat om een Asus A6T laptop, een redelijk oude, nu ongeveer 3 jaar(sn)\r\n\r\nBij de specificaties op de website van Asus kan ik alleen vinden wat hij kan lezen en niet wat hij kan branden, namelijk:\r\n\r\nOptical Drive COMBO: CD/DVD Read 8X/24X, CD-R 24X, CD-RW 24X\r\nDVD Super Multi Double Layer: RAM R/W 5X, CD/DVD Read 8X/24X, CD-R 24X, CD-RW 10X, DVD-R 8X, DVD-RW 4X, DVD+R 8X, DVD+RW 4X \r\n:confused:\r\n(Via asus.nl)\r\n\r\nIk vind het zonde om een stel Dual Layer DVD\'s te halen en het gewoon te proberen dus vandaar dat ik het eerst zo probeer.\r\n\r\nAlvast bedankt voor de moeite.
Link naar reactie
Zoals dutch zegt,\r\n\r\nDe dvd is een multi double layer. Dus je kunt er bijna vanuitgaan dat dit kan.\r\nMaar ondanks alle reactie ten spijt die je (nog) krijgt, \r\n\r\ner is maar 1 manier om er echt achterkomen:........:confused:\r\n\r\nGewoon een DL dvd aanschaffen en het proberen.;)\r\n\r\nMocht het onverhoop toch niet werken kan je hem altijd nog op marktplaats zetten (als je het goed uitkient met de verzendkosten, hoeft het je geen cent te kosten :rolleyes:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...