Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2010 Delen Geplaatst: 12 februari 2010 Hallo allemaal.\r\nIk wil mijn 7 jaar oude Toshiba laptop vervangen voor een nieuwe en heb de voorkeur voor 3 merken n.l. Sony , Asus of weer een Toshiba.\r\nMijn voorkeur gaat uit naar een i5 of i7 proc. en een Geforce videokaart met 1024Mb, dit is gewoon maar een richtlijn.\r\nIk zou graag van jullie een mening willen en ervaringen horen over het merk van voorkeur.\r\nAlvast bedankt voor de moeite.\r\nVr.Gr.henk1234. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2010 Toshiba en Asus ontlopen elkaar heel weinig en komen gemiddeld even weinig bij een reparatiebedrijf.\r\nIk haal die dingen weleens uit elkaar en vind de Toshiba nog wat degelijker in elkaar zitten. Het feit dat de huidige 7 jaar is mee gegaan, zegt ook wel iets denk ik.\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2010 Bedankt voor de snelle reactie, ik hoop dat er nog veel zullen volgen en ik dan mijn keuze kan maken.\r\nTrouwens het ziet er naar uit dat de huidige laptop van Toshiba(P20-pent.4) nog wel 7 jaar mee gaat maar helaas te gedateerd voor sommige software.\r\n\r\nhenk. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2010 kzou gewoon een acer kopen kheb dr zelf ook een werkt echt lekker :p en anders zou ik een apple macbook kopen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2010 [QUOTE=julian19haas;513075]kzou gewoon een acer kopen kheb dr zelf ook een werkt echt lekker :p[/QUOTE]\r\n\r\nIk zou [b]geen[/b] Acer kopen. Heb hem na twee maanden gebruik ter reparatie aangeboden en ben hem anderhalve maand kwijt geweest. \r\nOver dit onderwerp zijn overigens genoeg (recente) topics; kijk daar maar eens rond. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2010 Bedankt voor bovenstaande reactie,s\r\nAcer wordt het inderdaad niet aangezien ik hier tot 3 keer toe een slechte ervaring mee gehad heb en Apple is niet mijn voorkeur.\r\n\r\nhenk. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2010 Toshiba zou ik doen, hoorde laatst weer ergens dat die dus echt het minst vaak naar de reparateur moeten, geloof bij kassa. Acer heeft zo\'n beroerde service en het feit dat zo bekend is betekend ook wel dat er veel gebruik van gemaakt moet worden, dus niet al te beste laptops volgens mij. \nIk heb hier een toshiba, vanaf 2006 en een fujitsu siemens, beide bevallen goed. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2010 of gewoon een alienware, als geld geen rol speelt :P Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2010 [QUOTE=gamertje1;513121]of gewoon een alienware, als geld geen rol speelt :P[/QUOTE]\r\n\r\nAlienware was goed tot dat ze met Dell in zee zijn gegaan. Nu zijn het vreselijke laptops. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2010 HP kwam goed uit de bus op een test die ik laatst ergens las, zowel klanten service als apparatuur zelf was erg goed. Een acer zou ik je inderdaad niet aanraden, zijn prachtdingen zolang ze werken maar dat is helaas niet altijd even lang. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2010 Weer bedankt voor de reactie,s.\r\nHP lijkt mij ook een goed alternatief maar de keus is nog niet gevallen (niet te overhaast).\r\n\r\nhenk Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2010 MSI is ook een goed merk en trouwens ik denk dat core i7 en i5 in laptops enorm duur worden en de laptop word misschien wat dik en lomp door die processoren core i5 is wel goed betaalbaar voor desktops Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2010 Bedankt voor alle reactie,s en ik heb de keus gemaakt, weer een Toshiba.\r\nvr.gr.henk1234 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2010 Zeer verstandige keuze. Van harte.\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2010 Ik heb zelf nu een HP, erg stabiele laptop. Enkele software-probleempjes gehad; de klantenservice is idd érg goed!\r\n\r\nHiervoor had ik een Compaq. Hierover was ik ook super-tevreden, alleen is \'ie gestolen! \r\n\r\nVan de merken die Henk noemt zou ik de Toshiba aanraden: stabiel! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2010 [QUOTE=Flater;513085]Toshiba zou ik doen, hoorde laatst weer ergens dat die dus echt het minst vaak naar de reparateur moeten, geloof bij kassa. Acer heeft zo\'n beroerde service en het feit dat zo bekend is betekend ook wel dat er veel gebruik van gemaakt moet worden, dus niet al te beste laptops volgens mij. \nIk heb hier een toshiba, vanaf 2006 en een fujitsu siemens, beide bevallen goed.[/QUOTE]\n\ntoshiba is ook niet alles hoor ik heb er zelf 3 gehad alle drie bleuscreen of death door een fout met de ram En de hardeschijf ........ ik heb mijn acer nu een half jaar en werkt prima geen problemen ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2010 gelukkig gaat het ook wel goed met acer, en natuurlijk kan een toshiba ook een maandag machine zijn. Maar gemiddeld denk ik dat Toshiba beter is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2010 Als het ram of harde schijf het enige is wat stuk gaat dan is dat een redelijk goedkope reparatie. Dat je drie keer ram én harde schijf tegelijkertijd stuk hebt gehad lijkt me sterk.\n\nBij Acer zie ik vaak veel duurdere problemen tegen komen, bijvoorbeeld problemen met de stroomtoevoer. Dan kijk je al heel gauw naar een nieuwe laptop in plaats van reparatie...\n\nIn ieder geval: welk merk je ook kiest, je kunt altijd de pech hebben dat je eindigt met een apparaat met een chronisch probleem en daar doe je dan vrij weinig aan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2010 Ik denk dat belangrijker is: hoeveel heb je er voor over???? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2010 [quote=julian19haas;513075]kzou gewoon een acer kopen kheb dr zelf ook een werkt echt lekker :p en anders zou ik een apple macbook kopen[/quote]\n\nNee,\nZou geen mac nemen, je kan er geen windows apps op draaien\n\nEDIT:\nMijn acer is na 3 jaar kapot gegaan Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen