Ga naar inhoud

Laptop, welk merk?.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.\r\nIk wil mijn 7 jaar oude Toshiba laptop vervangen voor een nieuwe en heb de voorkeur voor 3 merken n.l. Sony , Asus of weer een Toshiba.\r\nMijn voorkeur gaat uit naar een i5 of i7 proc. en een Geforce videokaart met 1024Mb, dit is gewoon maar een richtlijn.\r\nIk zou graag van jullie een mening willen en ervaringen horen over het merk van voorkeur.\r\nAlvast bedankt voor de moeite.\r\nVr.Gr.henk1234.
Link naar reactie
Toshiba zou ik doen, hoorde laatst weer ergens dat die dus echt het minst vaak naar de reparateur moeten, geloof bij kassa. Acer heeft zo\'n beroerde service en het feit dat zo bekend is betekend ook wel dat er veel gebruik van gemaakt moet worden, dus niet al te beste laptops volgens mij. \nIk heb hier een toshiba, vanaf 2006 en een fujitsu siemens, beide bevallen goed.
Link naar reactie
[QUOTE=Flater;513085]Toshiba zou ik doen, hoorde laatst weer ergens dat die dus echt het minst vaak naar de reparateur moeten, geloof bij kassa. Acer heeft zo\'n beroerde service en het feit dat zo bekend is betekend ook wel dat er veel gebruik van gemaakt moet worden, dus niet al te beste laptops volgens mij. \nIk heb hier een toshiba, vanaf 2006 en een fujitsu siemens, beide bevallen goed.[/QUOTE]\n\ntoshiba is ook niet alles hoor ik heb er zelf 3 gehad alle drie bleuscreen of death door een fout met de ram En de hardeschijf ........ ik heb mijn acer nu een half jaar en werkt prima geen problemen ;)
Link naar reactie
Als het ram of harde schijf het enige is wat stuk gaat dan is dat een redelijk goedkope reparatie. Dat je drie keer ram én harde schijf tegelijkertijd stuk hebt gehad lijkt me sterk.\n\nBij Acer zie ik vaak veel duurdere problemen tegen komen, bijvoorbeeld problemen met de stroomtoevoer. Dan kijk je al heel gauw naar een nieuwe laptop in plaats van reparatie...\n\nIn ieder geval: welk merk je ook kiest, je kunt altijd de pech hebben dat je eindigt met een apparaat met een chronisch probleem en daar doe je dan vrij weinig aan.
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...