Ga naar inhoud

modje gefeliciteerd


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=erikdenhouter;510199]@ magwel\nWelkom bij de polonaise.... ik denk zelf een verjaardag, maar denk maar niet dat ik het gecheckt heb. Ik vertrouw hierin op sjouwer, de TS die dit in het verleden bij elk forumlid heeft gedaan.\n\nOpmerkelijk, maar ook begrijpelijk dat een \"buitenstaander\" hier geheel in verrast wordt :wink:[/quote]\n\nDank voor het welkom! \nEen vijfdaagse polonaise dus! Het houdt kennelijk niet op hier; dan kan ik ook nog wel met een verjaarstaart aankomen. Het blijkt na enig speurwerk namelijk dat genoemde modje inderdaad op 24 januari geboren is en hier de functie van moderator bekleedt.... (^) ;)\n\nIk had de oplossing van de prijspuzzel ingevuld en toen daarbij mijn oog op het woordje forum viel, bedacht ik dat ik me daarvoor al eens had aangemeld en ja, ik kon inloggen, dus dat klopte. Een beetje heen en weer gekeken tot mijn aandacht opeens getrokken werd door de naam \'modje\' en ik me herinnerde dat iemand met die nick me al eens geholpen heeft hier in te loggen, toen dat niét wilde lukken. Vandaar. \n\nIk weet nu ook dat tijd inderdaad vliegt, want ik heb vandaag kennelijk pas m\'n eerste berichtje geplaatst en omdat ik geregistreerd ben sinds 18 januari 2008, is die betiteling \'buitenstaander\' dus geheel op zijn plaats... :roll:
Link naar reactie
[QUOTE=magwel;510208]Dank voor het welkom! \r\nEen vijfdaagse polonaise dus! Het houdt kennelijk niet op hier; dan kan ik ook nog wel met een verjaarstaart aankomen. Het blijkt na enig speurwerk namelijk dat genoemde modje inderdaad op 24 januari geboren is en hier de functie van moderator bekleedt.... ;)[/QUOTE]\r\nTuurlijk, die taart is weg voor je taart kan zeggen . . . . . . . ^. \r\n\r\nMaar vijf dagen is normaal hoor. Zoveel topics, dit is er maar eentje van, en de mensen die hier regelmatig zijn moeten maar \"net\" dit draadje tegenkomen.\r\nZelfs Modje zelf zou het zo maar pas volgend jaar kunnen vinden :D\r\n\r\nVandaar dat wij er voor kiezen die taart DIRECT te consumeren....[ATTACH]14994[/ATTACH]
Link naar reactie
[quote=dutch-online;510210]En je hebt geluk ,:D want meestal is de eerste post van [ nieuwe leden:p ] een reactie op een zeer oud topic:rolleyes:[/quote]\n\nIk zit hier met het schaamrood op mijn kaken,:$ na mijn ontdekking zojuist dat het feestje \'slechts\' twéé dagen duurde en mijn reactie er inderdaad een was op een \'oud\' bericht. Niks 5 dagen polonaise dus! Ik reken er dan maar op, dat dit oude \'nieuwe leden\' ook vergeven wordt... Maar goed, de taart is in elk geval wél weer vers... :D
Link naar reactie
[quote=Anacho;510226][URL=\"http://forum.computeridee.nl/online.php\"]Actieve gebruikers op dit moment[/URL]: 403 (10 leden en 393 gasten) \nTja......wat wil je, 1 taart is niet genoeg;)[/quote]\n\nMein Gott, waarin ben ik in vredesnaam terecht gekomen...?!!!!! \nIk ben noch jarig, noch gastheer, noch voedselbank! \nGewoon délen die hap (^)(^)(^)(^)(^)(^)(^)(^)(^) of happen die delen, \njullie zien maar, méér kan ik er niet leveren... \n\nIk doe niet mee, moet toch afvallen. (Neemt lekker glas wijn...)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...