Ga naar inhoud

omzetten van videobestand in goede kwaliteit


Aanbevolen berichten

Ik wil fragmenten van een (eigen) dvd-opname gebruiken in Pinnacle Studio.\r\nDe dvd heb ik al op mijn harde schijf staan, maar nu moeten de bestanden nog omgezet worden naar een ander formaat, want Pinnacle kan er nu niks mee.\r\nIk heb dat geprobeerd met \'Media Converter\', helaas met niet al te best resultaat, want de beeld en geluidskwaliteit gaat hiermee sterk verloren.\r\nHeeft iemand nog een (makkelijk) alternatief???....\r\n\r\nIedereen een goed 2010!
Link naar reactie
[QUOTE=itsudo;504580]Ik wil fragmenten van een (eigen) dvd-opname gebruiken in Pinnacle Studio.\r\nDe dvd heb ik al op mijn harde schijf staan, maar nu moeten de bestanden nog omgezet worden naar een ander formaat, want Pinnacle kan er nu niks mee.\r\nIk heb dat geprobeerd met \'Media Converter\', helaas met niet al te best resultaat, want de beeld en geluidskwaliteit gaat hiermee sterk verloren.\r\nHeeft iemand nog een (makkelijk) alternatief???....\r\n\r\nIedereen een goed 2010![/QUOTE]\r\n\r\n.vob bestanden extentie veranderen naar.mpg en importeren in Studio.
Link naar reactie
[quote=Knarf100;504677].vob bestanden extentie veranderen naar.mpg en importeren in Studio.[/quote]\n\nAls ik een * vob met rechtsklik naam wijzig in *mpg kan ik de mpg evengoed nog afspelen. Dus ik vermoed dat Knarf100 bedoelt dat je de extensie op die manier kan veranderen (dus niet converteren).\n\nProbeer het eens uit met een *vob die je eerst kopieert en kijk of het lukt. \n(ik zou overigens alles pas bewerken nadat ik een kopie van de bestaande DVD had gemaakt).\n\n(PS ik vermoed dat FooBar gewoon een foutje met de link heeft gemaakt)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...