Anoniem2 Geplaatst: 1 januari 2010 Delen Geplaatst: 1 januari 2010 Ik wil fragmenten van een (eigen) dvd-opname gebruiken in Pinnacle Studio.\r\nDe dvd heb ik al op mijn harde schijf staan, maar nu moeten de bestanden nog omgezet worden naar een ander formaat, want Pinnacle kan er nu niks mee.\r\nIk heb dat geprobeerd met \'Media Converter\', helaas met niet al te best resultaat, want de beeld en geluidskwaliteit gaat hiermee sterk verloren.\r\nHeeft iemand nog een (makkelijk) alternatief???....\r\n\r\nIedereen een goed 2010! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2010 Als je de goede pinnacle versie hebt zouw je een dvd moeten kunnen importeren.\nOok kan dat met movie-faktorie van Ullead. De zo gemaakte clips kun je dan weer verder gebruiken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2010 [QUOTE=itsudo;504580]Ik wil fragmenten van een (eigen) dvd-opname gebruiken in Pinnacle Studio.\r\nDe dvd heb ik al op mijn harde schijf staan, maar nu moeten de bestanden nog omgezet worden naar een ander formaat, want Pinnacle kan er nu niks mee.\r\nIk heb dat geprobeerd met \'Media Converter\', helaas met niet al te best resultaat, want de beeld en geluidskwaliteit gaat hiermee sterk verloren.\r\nHeeft iemand nog een (makkelijk) alternatief???....\r\n\r\nIedereen een goed 2010![/QUOTE]\r\n\r\n.vob bestanden extentie veranderen naar.mpg en importeren in Studio. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2010 [QUOTE=Knarf100;504677].vob bestanden extentie veranderen naar.mpg en importeren in Studio.[/QUOTE]\r\n\r\nJa, en hoe moet ik dat dan doen?....\r\ngroet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2010 [url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=23912[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2010 Die link gaat over het verzenden van bestanden in mail.\r\nDaar gaat mijn vraag toch niet over.....?\r\n\r\nMenig1 van jullie hier is helemaal op de hoogte van alle laatste ins en outs rondom pc\'s.. Maar ik niet... Dus hoop dat jullie een simpele oplossing hebben...\r\n\r\nAlvast dank Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2010 [quote=Knarf100;504677].vob bestanden extentie veranderen naar.mpg en importeren in Studio.[/quote]\n\nAls ik een * vob met rechtsklik naam wijzig in *mpg kan ik de mpg evengoed nog afspelen. Dus ik vermoed dat Knarf100 bedoelt dat je de extensie op die manier kan veranderen (dus niet converteren).\n\nProbeer het eens uit met een *vob die je eerst kopieert en kijk of het lukt. \n(ik zou overigens alles pas bewerken nadat ik een kopie van de bestaande DVD had gemaakt).\n\n(PS ik vermoed dat FooBar gewoon een foutje met de link heeft gemaakt) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Gelukt!\r\nGoh, ik wist niet dat het zo simpel kon zijn!\r\nDank voor jullie goeie raad! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Bedankt voor \'t terug koppelen. Ik heb ook weer wat geleerd... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen