Ga naar inhoud

.mov bestanden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb sindskort een digitale spiegelreflex waarmee ik ook kan filmen. De bestanden zijn echter .MOV en daar begint bij mij de ellende.\r\nIk wil ze graag bewerken in adobe premiere, maar ik kan de filmpjes (ook in wmp met k-lite codecs, quicktime alternative, in quicktime) niet afspelen/bekijken.\r\nHij blijft op een frame hangen en geeft schokkerig beeld & geluid.\r\nZou iemand mij kunnen adviseren?\r\nAlvast hartelijk bedankt,\r\nMarieCanon.
Link naar reactie
[QUOTE=mariecanon;503911]Ik heb sindskort een digitale spiegelreflex waarmee ik ook kan filmen. De bestanden zijn echter .MOV en daar begint bij mij de ellende.\r\nIk wil ze graag bewerken in adobe premiere, maar ik kan de filmpjes (ook in wmp met k-lite codecs, quicktime alternative, in quicktime) niet afspelen/bekijken.\r\nHij blijft op een frame hangen en geeft schokkerig beeld & geluid.\r\nZou iemand mij kunnen adviseren?\r\nAlvast hartelijk bedankt,\r\nMarieCanon.[/QUOTE]\r\nAllereerst een schone installatie doen. Codec packs zijn de pest voor je machine.\r\nPremiere heeft alles in huis wat je nodig hebt behalve die ene codec die je nodig hebt voor de filmpjes van de camera. Haal een bestand door GSpot ([url]http://www.wwwv.nl/echografie.html[/url]) kijk welke codec en installeer de codec die benodigd is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...