Anoniem2 Geplaatst: 28 december 2009 Delen Geplaatst: 28 december 2009 Ik heb sindskort een digitale spiegelreflex waarmee ik ook kan filmen. De bestanden zijn echter .MOV en daar begint bij mij de ellende.\r\nIk wil ze graag bewerken in adobe premiere, maar ik kan de filmpjes (ook in wmp met k-lite codecs, quicktime alternative, in quicktime) niet afspelen/bekijken.\r\nHij blijft op een frame hangen en geeft schokkerig beeld & geluid.\r\nZou iemand mij kunnen adviseren?\r\nAlvast hartelijk bedankt,\r\nMarieCanon. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2009 wat is de codec die je camera gebruikt?(want .mov is alleen een container) \nheb je vlc al geprobeerd?\nfilmt de camera in HD? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2009 BS player speelt ook nagenoeg alles af. Ook HD\r\n\r\n[url]http://www.bsplayer.org/[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2010 [QUOTE=mariecanon;503911]Ik heb sindskort een digitale spiegelreflex waarmee ik ook kan filmen. De bestanden zijn echter .MOV en daar begint bij mij de ellende.\r\nIk wil ze graag bewerken in adobe premiere, maar ik kan de filmpjes (ook in wmp met k-lite codecs, quicktime alternative, in quicktime) niet afspelen/bekijken.\r\nHij blijft op een frame hangen en geeft schokkerig beeld & geluid.\r\nZou iemand mij kunnen adviseren?\r\nAlvast hartelijk bedankt,\r\nMarieCanon.[/QUOTE]\r\nAllereerst een schone installatie doen. Codec packs zijn de pest voor je machine.\r\nPremiere heeft alles in huis wat je nodig hebt behalve die ene codec die je nodig hebt voor de filmpjes van de camera. Haal een bestand door GSpot ([url]http://www.wwwv.nl/echografie.html[/url]) kijk welke codec en installeer de codec die benodigd is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2010 Maak eerst een kopy van het bestand.\r\nProbeer de extensie van het bestand te veranderen.\r\nbv p00001.MOV veranderen in p00001.MPG.\r\nKlik op oke, niet (reageren op de waarschuwing).\r\nHet bestand heeft nog dezelfde grootte maar een ander extensie.\r\nBij mij heeft het geholpen (studio 14).\r\nSucces. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen