Ga naar inhoud

Workshop ondertitels


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nIk bezit nogal vele video\'s en dvd\'s films in andere talen dan nederlands.\r\nDeze heb ik allemaal op mijn pc gezet, meestal als avi bestand.\r\nIk zoek dan ned ondertitels en zet die bij de bewuste film.\r\nEnkel de synchronisatie loopt niet altijd vlot.\r\nVroeger kon ik dit verhelpen met verschillende programma\'s, zoals sub workshop,echo sub,sub sync enz.\r\nNu wil ik na maanden verder werken aan andere films, maar als ik bv sub workshop gebruik zegt het programma dat dit geen geldige avi bestand is, en dit is zo met alle sub programma\'s. Ik werk met VLC, Media player, en verschillende andere player. Niets helpt. Weet iemand raad:confused:\r\nIk werk met vista op laptop en xp op een netbook.\r\nBedankt voor de reacties en hulp
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Voor het in orde maken van ondertiteling van een film m.b.v een srt file kan men heel goed het programma \"Verbeteren srt files\" gebruiken.\r\nHet programma is klein, snel makkelijk eigen te maken en is Free-ware\r\nHet is te vinden op onderstaande site.\r\n[url]http://www.gratissoftwaresite.nl/testlab/Verbeteren+srt+files+ondertiteling[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=debllu;502696]Hallo,\r\nIk bezit nogal vele video\'s en dvd\'s films in andere talen dan nederlands.\r\nDeze heb ik allemaal op mijn pc gezet, meestal als avi bestand.\r\nIk zoek dan ned ondertitels en zet die bij de bewuste film.\r\nEnkel de synchronisatie loopt niet altijd vlot.\r\nVroeger kon ik dit verhelpen met verschillende programma\'s, zoals sub workshop,echo sub,sub sync enz.\r\nNu wil ik na maanden verder werken aan andere films, maar als ik bv sub workshop gebruik zegt het programma dat dit geen geldige avi bestand is, en dit is zo met alle sub programma\'s. Ik werk met VLC, Media player, en verschillende andere player. Niets helpt. Weet iemand raad:confused:\r\nIk werk met vista op laptop en xp op een netbook.\r\nBedankt voor de reacties en hulp[/QUOTE]\r\n\r\nprobeer eens media player clasic te downloaden werkt wat beter dan vlc vind ik en kan het geluid beter ondersteunen heb zelf 7.2 namelijk en vcl wil niet altijd lekker afspelen voor de kwalitijd van muziek ,..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...