Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2009 Delen Geplaatst: 20 december 2009 Hallo,\r\nIk bezit nogal vele video\'s en dvd\'s films in andere talen dan nederlands.\r\nDeze heb ik allemaal op mijn pc gezet, meestal als avi bestand.\r\nIk zoek dan ned ondertitels en zet die bij de bewuste film.\r\nEnkel de synchronisatie loopt niet altijd vlot.\r\nVroeger kon ik dit verhelpen met verschillende programma\'s, zoals sub workshop,echo sub,sub sync enz.\r\nNu wil ik na maanden verder werken aan andere films, maar als ik bv sub workshop gebruik zegt het programma dat dit geen geldige avi bestand is, en dit is zo met alle sub programma\'s. Ik werk met VLC, Media player, en verschillende andere player. Niets helpt. Weet iemand raad:confused:\r\nIk werk met vista op laptop en xp op een netbook.\r\nBedankt voor de reacties en hulp Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2009 Dit is een gratis programma ervoor:\r\n[url]http://www.snelrennen.nl/submagic.php[/url]\r\n\r\nEn voor ondertitels moet je hier zijn o.a.:\r\n[url]http://www.nlondertitels.com/[/url]\r\n\r\n\r\nSucces. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 25 december 2009 Heb je mijn vraag wel goed gelezen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2010 Voor het in orde maken van ondertiteling van een film m.b.v een srt file kan men heel goed het programma \"Verbeteren srt files\" gebruiken.\r\nHet programma is klein, snel makkelijk eigen te maken en is Free-ware\r\nHet is te vinden op onderstaande site.\r\n[url]http://www.gratissoftwaresite.nl/testlab/Verbeteren+srt+files+ondertiteling[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2010 wel mee op passen met dat syngroon lopen van de text wand dat wil nog wel eens flink miss gaan ..\r\nmijn ervaring er mee is dat het meestal halverwegen de film begint en dan niet meer op houd \r\nals het aan het begin al fout gaat dan is het makkelijker dan ergens vanuit het midden .. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2010 [QUOTE=debllu;502696]Hallo,\r\nIk bezit nogal vele video\'s en dvd\'s films in andere talen dan nederlands.\r\nDeze heb ik allemaal op mijn pc gezet, meestal als avi bestand.\r\nIk zoek dan ned ondertitels en zet die bij de bewuste film.\r\nEnkel de synchronisatie loopt niet altijd vlot.\r\nVroeger kon ik dit verhelpen met verschillende programma\'s, zoals sub workshop,echo sub,sub sync enz.\r\nNu wil ik na maanden verder werken aan andere films, maar als ik bv sub workshop gebruik zegt het programma dat dit geen geldige avi bestand is, en dit is zo met alle sub programma\'s. Ik werk met VLC, Media player, en verschillende andere player. Niets helpt. Weet iemand raad:confused:\r\nIk werk met vista op laptop en xp op een netbook.\r\nBedankt voor de reacties en hulp[/QUOTE]\r\n\r\nprobeer eens media player clasic te downloaden werkt wat beter dan vlc vind ik en kan het geluid beter ondersteunen heb zelf 7.2 namelijk en vcl wil niet altijd lekker afspelen voor de kwalitijd van muziek ,.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2010 heb je ook het programma subsync al is geprobeerd? \r\ndit programma werkt bij mij het beste Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen