Ga naar inhoud

converteren van Video TS en RMnaar bv youtube


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een video van de TV en dat wil ik op de website van de vereniging zetten (legaal, mag van het TV station). In eerste instantie heb ik dat rechstreeks gedaan streaming video in flash. Ik vind de kwaliteit echter slecht (30 MB voor 7 minuten) en bovendien legt het beslag op erg veel ruimte. Nu wil ik uploaden naar you tube en dan op de website een link zetten. Nu ben ik al 2 dagen bezig om een kwalitatief goed video te krijgen. Het video TS bestand is een 350 MB groot en het duurt ongeveer 7 minuten. Soms als ik het converteer wordt het 1,5 GB groot en zit er geen geluid bij. Soms zit er wel geluid bij, maar is de kwaliteit erg slecht. Sommige converters zetten de twee video bestanden die ik heb niet om.Wat kan ik het beste doen?
Link naar reactie
Bij een beperkte test in Chip kwam Mediacoder er het beste uit, mede vanwege z.g. twopass codering. Overigens op forums gelezen dat Mediacoder beslist niet makkelijk is. Ook op [url]http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=197988&highlight=mediacoder[/url] vind je e.e.a. daarover. Volgens McAfee heeft de Pazera website die ze daar noemen koppelingen naar \"nonags.com\" , dus oppassen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...