Anoniem2 Geplaatst: 18 december 2009 Delen Geplaatst: 18 december 2009 Ik heb een video van de TV en dat wil ik op de website van de vereniging zetten (legaal, mag van het TV station). In eerste instantie heb ik dat rechstreeks gedaan streaming video in flash. Ik vind de kwaliteit echter slecht (30 MB voor 7 minuten) en bovendien legt het beslag op erg veel ruimte. Nu wil ik uploaden naar you tube en dan op de website een link zetten. Nu ben ik al 2 dagen bezig om een kwalitatief goed video te krijgen. Het video TS bestand is een 350 MB groot en het duurt ongeveer 7 minuten. Soms als ik het converteer wordt het 1,5 GB groot en zit er geen geluid bij. Soms zit er wel geluid bij, maar is de kwaliteit erg slecht. Sommige converters zetten de twee video bestanden die ik heb niet om.Wat kan ik het beste doen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2009 Bij een beperkte test in Chip kwam Mediacoder er het beste uit, mede vanwege z.g. twopass codering. Overigens op forums gelezen dat Mediacoder beslist niet makkelijk is. Ook op [url]http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=197988&highlight=mediacoder[/url] vind je e.e.a. daarover. Volgens McAfee heeft de Pazera website die ze daar noemen koppelingen naar \"nonags.com\" , dus oppassen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen