Ga naar inhoud

Mysterieus probleem bij afspelen gebrande dvd's


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nHeb even het hele verhaal zitten lezen, omdat ik namelijk het zelfde\r\nprobleem heb, ik had altijd een sony vaio laptop gehad en daar werden mijn dvd\'s\r\naltijd zonder problemen gebrand en werkte ook altijd zonder problemen op mijn philips dvd speler, (wat ik wel weet klinkt stom maar ik werk in die branche is dat Philips schijfjes\r\nheel slecht werken op een Philips dvd speler).\r\nMaar goed even terug te komen op het probleem. ik heb nu sinds oktober een acer computer gekocht, en sinds ik deze pc heb, heb ik precies hetzelfde probleem dat hij het bestand goed brand maar in de dvd speler op het laatste blijft hangen of haperent afspeelt\r\nik ging er ook vanuit dat het mijn nieuwe pcbrander was, maar ik dacht ik probeer het eerst eens uit met een ander brand programma, Heb altijd nero 8 gebruikt ook op de laptopt, had nu imgburn gebruikt, helaas geen resultaat. \r\n\r\nHeb zojuist toch nog eens gegrobeerd met imgburn zelfde film maar met een snelheid van 4x speed, en de hele film werkt nou, dus dan ben ik bang dat het aan nero 8 ligt. aangezien het daar niet bij hielp met een lagere snelheid branden.\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\ngroetjes Joyce
Link naar reactie
  • 7 maanden later...
[QUOTE=Jollie Joker;501679] (wat ik wel weet klinkt stom maar ik werk in die branche is dat Philips schijfjes\r\nheel slecht werken op een Philips dvd speler).\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nWat een klets, ik heb een Philips Blue Ray speler en hiervoor een gewone Philips dvd speler en ik gebruik alleen maar Philips DVD-R, nog nooit een probleem gehad.
Link naar reactie
[QUOTE=Huyg;501768]Wat een klets, ik heb een Philips Blue Ray speler en hiervoor een gewone Philips dvd speler en ik gebruik alleen maar Philips DVD-R, nog nooit een probleem gehad.[/QUOTE]\r\n\r\nIk zeg ook niet dat het bij alle apparaten is maar ik zelf heb een dvd speler van Philips en daar speelde ze niet goed af, en heb ook meerdere klachten van klanten gehad en dan heb ik het vooral over de dvd+rw van philips
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...