Ga naar inhoud

Ondertitel met .avi smelten


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk ben nou al een hele tijd aan het zoeken om je ondertiteling samen te laten smelten met je .avi bestand. Ik heb al wel een programma genaamd autoGK. Alleen dat loopt bij mij en heel snel vast en het duurt zo lang:( \r\n\r\nDus hebben jullie misschien een sugestie o.i.d. wat wat sneller is?\r\nIk wil het niet op een dvd kunnen zetten, ik wil gewoon dat het een avi blijft.:)\r\n\r\nalvast bedankt!\r\n\r\nmvg Haije.
Link naar reactie
[QUOTE=Haije!;496637]Ik wil het niet op een dvd kunnen zetten, ik wil gewoon dat het een avi blijft.:)[/QUOTE]\r\nIs het dan niet veel gemakkelijker om ondertitel en avi lekker los te houden? Geen kwaliteitsverlies en geen tijd kwijt met het omzetten. Neem gewoon een mediaspeler die ondertiteling uit een los bestand kan afspelen!
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;496642]Is het dan niet veel gemakkelijker om ondertitel en avi lekker los te houden? Geen kwaliteitsverlies en geen tijd kwijt met het omzetten. Neem gewoon een mediaspeler die ondertiteling uit een los bestand kan afspelen![/QUOTE]\r\n\r\njha nou zie, ik zou het filmpje graag op mijn mp4 speler willen zetten.\r\nen die ondersteund geen .srt en .sub bestanden enzo. maar wel .avi\r\n\r\ndus vandaar
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...