Ga naar inhoud

DVD branden voor afspelen in HD recorder


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb toch wel regelmatig het probleem dat branden met Nero (9094) toch wel vaak een probleem geven.\nIk gebruik DVD+rw\'s.\nDie zelfde gebruik ik ook in de Sony HD recorder om opgenomen programma\'s op weg te schrijven, werken perfect.\n\nMaar een avi branden met nero op de computer geeft toch vaak stilstaande beelden op de Sony (wij hebben er meerdere, met zelfde resultaat.\nOp de computer afdraaien geeft soms ook problemen, stoppen en zo.\n\nEen originele dvd met Video/TS bestanden branden als DVD-Video, het zelfde probleem.\nIk gebruik altijd de laagste snelheid, daar ligt het niet aan.\nAnder merk DVD-rw is ook niet de oplossing.\nIk heb alleen + versies, die slikt de Sony het best.\nAVI kan hij gewoon afspelen.\n\nWelk brandprogramma is nu misschien een pietsie beter?\nEn als wat brand je dan AVI en Video/TS bestanden?\n\nIemand weer wat tips?
Link naar reactie
Ik weet niet waar jij je te branden AVI\'s vandaan haalt Burgkop, maar als het avi-bestand zelf van slechte kwaliteit is hoeft het niet perse aan het brandprogramma, DVD-schijf of je Sony HD recorder te liggen.\n\nAls je een avi als avi wil branden en afspelen kun je de avi het beste als data branden. Zelf converteer ik de avi naar dvd-video met [B]ConvertXtoDvd[/B] (niet gratis).\nSinds Nero7 ben ik gestopt met Nero en gebruik nu [B]Ashampoo Burning Studio[/B] voor het branden van data en Video/TS bestanden. \n\nJe boft want Ashampoo bestaat 10 jaar en geeft gratis een volledige versie van [B]Ashampoo Burning Studio 2010[/B] weg: [url]http://www.computerbild.de/download/Ashampoo-Burning-Studio-2010-Kostenlose-Vollversion-430765.html[/url]\n\nAls alternatief voor ConvertXtoDvd kun je gebruik maken van een andere aanbieding van [B]WinX DVD Author[/B]: [url]http://www.winxdvd.com/specialoffer/oct09.htm[/url]\n([COLOR=\"Red\"]Let op:[/COLOR] deze actie is t/m 31 Oktober geldig!) \n\nEen ander goed en gratis alternatief zou [B]DVD Flick[/B] kunnen zijn.\n\nGrtz.
Link naar reactie
Het enige dat ik in deze kan toevoegen is dat ik ondertussen bij meerdere mensen met een Sony apparaat heb meegemaakt dat dit gebeurd..... 1 klant heeft het apparaat zelf 3x terug gestuurd naar Sony omdat deze helemaal geen eigen gebrande cd\'s/dvd\'s kon lezen.\r\nIk denk daarom toch echt aan een probleem van Sony en niet van de brandprogramma\'s op jouw pc.\r\nHeb je zo\'n cd of dvd wel eens in een ander (merk) apparaat, bijvoorbeeld bij kennissen, proberen af te spelen? Zo ja, doet ie het dan wel?
Link naar reactie
[quote=qpc;492138]Het enige dat ik in deze kan toevoegen is dat ik ondertussen bij meerdere mensen met een Sony apparaat heb meegemaakt dat dit gebeurd..... 1 klant heeft het apparaat zelf 3x terug gestuurd naar Sony omdat deze helemaal geen eigen gebrande cd\'s/dvd\'s kon lezen.\nIk denk daarom toch echt aan een probleem van Sony en niet van de brandprogramma\'s op jouw pc.\nHeb je zo\'n cd of dvd wel eens in een ander (merk) apparaat, bijvoorbeeld bij kennissen, proberen af te spelen? Zo ja, doet ie het dan wel?[/quote]\nNee, eigenlijk niet op andere merken geprobeerd.\nIk zie wel dat wat op de ene Sony niet werkt, op het andere model (ander modelnummer dus) weer wel :(
Link naar reactie
[quote=Ray Chieves;492096]Ik weet niet waar jij je te branden AVI\'s vandaan haalt Burgkop, maar als het avi-bestand zelf van slechte kwaliteit is hoeft het niet perse aan het brandprogramma, DVD-schijf of je Sony HD recorder te liggen.\n\nAls je een avi als avi wil branden en afspelen kun je de avi het beste als data branden. Zelf converteer ik de avi naar dvd-video met [B]ConvertXtoDvd[/B] (niet gratis).\nSinds Nero7 ben ik gestopt met Nero en gebruik nu [B]Ashampoo Burning Studio[/B] voor het branden van data en Video/TS bestanden. \n\nJe boft want Ashampoo bestaat 10 jaar en geeft gratis een volledige versie van [B]Ashampoo Burning Studio 2010[/B] weg: [URL]http://www.computerbild.de/download/Ashampoo-Burning-Studio-2010-Kostenlose-Vollversion-430765.html[/URL]\n\nAls alternatief voor ConvertXtoDvd kun je gebruik maken van een andere aanbieding van [B]WinX DVD Author[/B]: [URL]http://www.winxdvd.com/specialoffer/oct09.htm[/URL]\n([COLOR=Red]Let op:[/COLOR] deze actie is t/m 31 Oktober geldig!) \n\nEen ander goed en gratis alternatief zou [B]DVD Flick[/B] kunnen zijn.\n\nGrtz.[/quote]\n\nBedankt voor die link, ik heb overigens de vorige versie wel. (Ashampoo)\nEen brandprogramma is over het algemeen geen probleem, wat dat betreft kan ik er heel wat proberen, maar de een werkt nu eenmaal makkelijker dan de andere.\nMaar ja, mijn voorkeur gaat uit naar Nederlands.\nSoms als ik iets heb gebrand en het werkt niet, doe ik het op een andere manieer of met een ander programma, dan werkt het weer wel.\nMaar is altijd afwachten.\nHoe de kwaliteit van de AVI is kan ik zo niet beoordelen.\nOp de computer geeft het geen enkel probleem, stopt niet of wat dan ook.\nDat is meestal na het branden.\nVolgende week krijg ik een sneller binnewerk in de computer, kan er zomaar mee te maken hebben.\nAVI wil ik liever niet omzetten naar dvd-video, omdat het net zolang gaat duren als de hele AVI is, dat vind ik waardeloos.\nDat houdt ik het liefst standaard avi.\nUiteraard als het als avi niet werkt en omgezet naar dvd-video wel, ja, dan moet je wel ;).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...