Ga naar inhoud

Automatisch inloggen werkt niet meer


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nSinds eergister werkt het automatisch inloggen niet meer. Niet alleen bij websites (anders had ik het wel in het \'Internet\' forum gepost) maar ook bij programma\'s zoals steam of xfire.\r\n\r\nDe gebruikersnamen en wachtwoorden worden wel gewoon onthouden, maar ik moet alsnog zelf klikken op inloggen, zelfs als ik \'wachtwoord onthouden\' aanvink.\r\n\r\nIk hoop dat iemand op dit forum mij hiermee kan helpen,\r\n\r\nMvg, Roel
Link naar reactie
Het waren nogal wat updates van de week, ik heb ze toevallig gister er allemaal afgegooid omdat mijn inet traag was geworden. Ik zou proberen om de update voor ie8 beveiliging er eens af te gooien en dan kijken of het goed is, niet dat het daarmee opgelost is, maar dan weet je of het daar aan ligt of niet.Ook even de andere updates nalopen mocht die niet helpen. Natuurlijk kan je ze daarna weer terug zetten, heb ik ook gedaan en was gelijk van mijn trage internet af, raar maar waar.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...