Ga naar inhoud

cd rom


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen \r\nIk heb een vraag, misschien wel een hele domme maar stel m toch maar even .\r\nIk heb onlangs enige foto\'s laten maken door een fotograaf, deze heeft de foto\'s voor mij op een cd rom gezet.\r\nAls ik deze cd rom in mijn computer doe speelt ie hem niet af,ik ben met de cdr naar mijn vriendin gegaan en daar speelt ie m dus wel af.\r\nNu is mijn vraag wie kan mij vertellen wat er aan de hand is ik denk nl. zelf dat het aan de instellingen van mn computer ligt, maar heb daar niet zoveel verstand van vandaar mijn vraag.\r\n\r\nGroetjes:D
Link naar reactie
Spelen andere cdroms wel automatisch af?\nZo niet, dan denk ik dat Autorun bij jou is uitgeschakeld.\nOp de volgende link staat hoe je het weer kunt inschakelen:\n\n[URL]http://support.microsoft.com/kb/330135/nl[/URL]\n\n\nAls andere schijfjes gewoon automatisch afspelen moet je even rechtsklikken op de CDrom speler en klikken op verkennen.... dan kun je de foto\'s misschien wel benaderen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...