Ga naar inhoud

nero back-up terug zetten ?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo\r\n\r\nik heb nero 7 op me pc..ik heb een back-up gemaakt en ik heb dat bestand..op een dvd gezet..nu wil ik de bestanden terug hebben op mijn pc..ik probeer vanaf de dvd in me cd-rom de bestanden terug te zetten met herstellen dan krijg ik steeds deze melding..>>het nodige back-up bestand (c:/20090920_085448_$iem2.nba<< is bevindt zich niet op de verwachte locatie geef een nieuwe locatie op en als ik een nieuwe locatie opgeef dan zegt ie hetzelfde..\r\n\r\nik hoop dat iemand me kan helpen..\r\n\r\nzie hieronder zo ziet het bestand eruit\r\n[url]http://i124.photobucket.com/albums/p34/siem86/bestand.jpg[/url]\r\nen dit plaatje hieronder..dit staat op de dvd en ik open het bestand en zo kun je zien dat er wel afbeelding enzo erop staan\r\n[url]http://i124.photobucket.com/albums/p34/siem86/bestand3.jpg[/url]\r\n\r\nben al vanaf vorige week ermee bezig om de bestanden terug te zetten..ik heb inmiddels 2 mappen terug..maar de rest staan er wel mappen in maar er zit geen inhoud in de mappen zijn leeg..ik begrijp er egt nix meer van\r\n\r\nhoop egt dat iemand me kan helpen\r\n\r\ngr siem
Link naar reactie
[QUOTE=siem86;487389]ik probeer vanaf de dvd in me cd-rom de bestanden terug te zetten met herstellen dan krijg ik steeds deze melding..>>het nodige back-up bestand (c:/20090920_085448_$iem2.nba<< is bevindt zich niet op de verwachte locatie[/QUOTE]\n\nDe foutmelding lijkt me duidelijk. Als je dat bestand eens kopieert van de dvd naar de plek op de harde schijf waar het eerst ook stond en dan opnieuw probeert?
Link naar reactie
Ik heb de back-up wat op de dvd staat gekopieerd naar \"mijn documenten\". Waar die dus altijd stond. Ik krijg nog steeds niet alle bestanden en afbeeldingen terug.\n\nIk heb in die back-up afbeeldingen staan, maar niet alle afbeeldingen worden terug gezet hoe kan dat ?\n\nHet zijn gewoon jpg bestanden.\n\nNero zet de bestanden en mappen wel terug, maar de mappen zijn gewoon leeg.
Link naar reactie
Ik heb de back-up wat op de dvd staat gekopieerd naar \"mijn documenten\". Waar die dus altijd stond. Ik krijg nog steeds niet alle bestanden en afbeeldingen terug.\n\nIk heb in die back-up afbeeldingen staan, maar niet alle afbeeldingen worden terug gezet hoe kan dat ?\n\nHet zijn gewoon jpg bestanden.\n\n\nNero zet de bestanden en mappen wel terug, maar de mappen zijn gewoon leeg.
Link naar reactie
Ik krijg inderdaad nu niet meer die foutmelding, maar nu zegt ie steeds \"0 bestanden hersteld, 0 bestanden niet hersteld (lokaal exemplaar is nieuwer), 1 bestanden kunnen niet worden hersteld\" en \"Restore voltooid, maar sommige bestanden konden niet worden teruggezet\".\n\nOmdat ie zegt (lokaal exemplaar is nieuwer) heb ik ook al nero 7 vervangen voor nero 8 en 9, maar ook daar lukt het niet mee.\n\nIk hoop dat jij me misschien meer duidelijkheid kan geven, want ik weet het echt niet meer en ik moet die echt terug krijgen.
Link naar reactie
je huidige map documenten is nieuwer\r\nhernoem deze is naar bv \"mijn documenten nieuw\"\r\nen probeer dan nog eens te hestellen.\r\n\r\nheb hier ook nero staan, ik zal eens kijken of ik wat vinden kan.\r\n\r\n[B]edit:[/B] heb net ff gekeken maar ik lijk geen back-up progje erbij te hebben, terwijl ik volgens mij de full heb.\r\nmet welke heb jij die back-up gemaakt
Link naar reactie
@ tjoekse \n\nIk heb dat wat op de dvd staat al naar \"mijn documenten\" gesleept en naar de C-schijf, maar niks helpt.\n\nIk weet gewoon niet meer wat ik moet doen.\n\nSommige bestanden pakt ie wel uit en sommige bestanden daar blijft de map gewoon leeg van.\n\nDe foto\'s van de msn plaatjes zijn gewoon JPG bestanden en in \"mijn afbeeldingen\" daar staan ook JPG afbeeldingen in, maar die pakt ie dus niet uit en zegt ie steeds \"lokaal exemplaar is nieuwer\"
Link naar reactie
@ obelix71\nIk heb het bestand ook met winrar geprobeerd, maar daar staan alleen maar 3 mappen in wat ingepakt zijn.\nIk moet mijn afbeeldingen terug krijgen wat moet ik nu doen.\nIk kan echt nu wel huilen....\n\nen bij nero zie je de afbeeldingen gewoon.\nIk snap het echt niet meer.\nToen ik die back-up maakte gaf ie ook geen foutmelding.\nAlles was voltooid.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...