Ga naar inhoud

Installatie Videospin Pinnacle onderbroken


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi,\r\n\r\nBij de instalatie van Videospin op mijn XP-pc krijg ik de melding dat ik ervoor gekozen heb om de installatie af te breken, terwijl ik tijdens de installatie nergens aan ben geweest.\r\n\r\n\r\nInformatie over de instal(atie van Pinnaci...\r\nU hebt ervoor gekozen de Énstalatie al te sluiten.\r\nSetup wordt nu afgesloten.\r\n\r\n\r\n[COLOR=\"blue\"]PinnacLe VideoSpin -\r\nInstaLiShieLd Wizard\r\nInstallShield Wizard wordt voltooid\r\n\r\nDe wizard is onderbroken voordat Pinnacle VideoSpin volledig\r\nkon worden geïnstalleerd.\r\nUw systeem is niet aangepast. Voer Setup later opnieuw uit\r\nom de installatie te voltooien.\r\nKies Voltooien om de wizard af te sluiten.\r\nVoltooien[/COLOR]\r\n\r\nWie kan mij verder helpen?\r\nBij voorbaat dank\r\nPeermeneer
Link naar reactie
Eerst alles van Pinaccle deïnstalleren met Revo Uninstaller als die wat kan vinden.\r\n[url]http://www.revouninstaller.com/[/url]\r\n\r\nWil dat niet dan alles van Pinnacle uit het register wissen.\r\n\r\n[url]http://www.winaddons.com/registrar-lite-20/[/url]\r\nMakkelijk met RegistrarLite indien je access denied voor je neus krijgt, eigenaar worden van de subsleutels en dan kun je ze wel wissen.\r\n\r\nDe software van dat bedrijf, wat overigens is overgenomen, is vaak bijzonder moeilijk te installeren.\r\n\r\n\r\nMocht het nog niet lukken.\r\nIndien je SP 3 gebruikt deze update daarna nogmaals uitvoeren, dien je alleen de andere updates die erna zijn gekomen weer op te halen.\r\n\r\n\r\nDe titel is idd onderbroekenlol.:p
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...