Ga naar inhoud

MovieMaker


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb Videoclipsen (fiv) met FlashVideoDownloader in AVI gedownl.en opgeslagen.\r\nVervolgens deze Avi clipsen naar Moviemaker geimporteerd om er een film van samen te stellen.Sommige Clipsen(Avi) hebben geen beeld ,wel geluid.Als ik bij deze laatste op Eigenschappen klik staat er:[I]Bestand type Audio[/I]. Bij de andere Clipsen(Avi) staat er bij Eigenschappen: [I]Bestands type Video met Audio.\r\n [/I]\r\n Als ik deze clipsen afspeel met de VCL player heb ik gewoon beeld en geluid.\r\n Wat is er aan de hand ?????? Ik heb op het forum gesnuffeld maar geen antwoord gevonden.\r\n Wie het weet mag het zeggen. :(Alvast TxxS Ramon
Link naar reactie
Hallo vrienden. IK download een een fiv videoclip van Youtube\r\nen sla deze op als AVI bestand.In de VLC player kan ik het gewoon als avi met beeld en geluid afspelen. In de Win.Mediaplayer echter heb ik alleen geluid en de Eigenschappen zeggen dat het een Audio bestand is.??? Als ik het naar MovieMaker importeer staat er achter het bestand AVI maar bij Eigenschappen staat dat het een Audio bestand is en wederom wel geluid maar geen beeld. Dus is de vraag:waarom verandert een AVI bestand na importeren naar Moviemaker in een Audio bestand en waarom afspelen met de VLC player wel beeld/geluid en dusAVI en met Win.M.Player geen beeld wel geluid dus Audio. :(\r\n Ricardo38
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...