Ga naar inhoud

Imagemixer


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hai!\r\n\r\nMisschien dat iemand mij kan helpen...\r\nIk heb een digitale videocamera en daar zit bij Imagemixer als software om mijn filmpjes te bewerken, als ik een filmpje wil bewerken kan ik de resolutie aanpassen maar niet het formaat die staat standaar op h. en een getal dat weet ik even niet mpeg kan ik dus NIET aanklikken. Als ik het filmpje dan bewerkt heb slaat ie hem op als .m2ts wat al een half uur duurt (gaat om filmpjes van rond de 3 min.). Als ik ze wil uploaden naar Youtube lukt dit niet duurt meer dan een uur met uploaden, maar hij krijgt dat bestandje niet gedaan.\r\n\r\nKan iemand mij vertellen hoe ik die filmpjes in een normaal bestand krijg zodat ik dit kan uploaden naar Youtube bv. In de camera zelf kan ik niets vinden hoe ik dit om kan zetten.\r\n\r\nIk hoop graag te horen of hier iemand een antwoord weet.\r\n\r\nAlvast bedankt!\r\n\r\nGroetjes Danielle
Link naar reactie
Hi,\r\n\r\nWat je nodig hebt is een (liefst gratis) converter voor het omzetten\r\nvan je films (M2ts) naar een (Windows-) format, bv. AVI of MPeg.\r\n\r\nKijk eens op de onderstaande link.\r\nDaar kun je de AVCHD-converter dowloaden.\r\nGebruikers zijn er positief over, maar raden wel een \'stevig systeem\' aan,\r\ni.v.m. de tijd die het kost om een film om te zetten.\r\n\r\nGreetz,\r\n\r\nJeep;)\r\n\r\nLink: [url]http://download.cnet.com/Free-AVCHD-Converter/3000-2194_4-10916061.html?tag=mncol[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...