Ga naar inhoud

avi bestand importeren


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Met Power Director, via vastleggen(capture) doe ik altijd mijn filmpjes naar de pc bregen. Dit doe ik met een firewire kabel. In het verleden weleens gewerkt met studio11(pinnacle), dit werkte hetzelfde. Ik vraag mij af hoe het normaal bij jullie gaat als je een hele (mini dv) tape van een uur overzet. Krijgen jullie dan ook een groot bestand of worden deze dan ook gesplitst in kleinere bestanden. Het probleem bij mij was o.a. dat ik dit grote bestand dan niet naar een externe schijf kon overzetten. Daarbij zijn kleinere bestanden handiger.
Link naar reactie
Het beste kun je dus doen zo als ik net al zei ,,en waarom zouw je het bestand willen over zetten .\nIk bewerk de film vanwaar hij gecaptured is ,en als backup zet ik dan de bewerkte film weer als avi (want dat is het dan nog steeds) terug naar een bandje in de kamera via dezelfde fiirewire. Dat kan echter alleen als de kamera zowel dv-in als dv-out heeft. Je kunt ook gewoon als backup het orginele bandje bewaren ,want die zijn tegenwoordig ook erg goedkoop.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...