Ga naar inhoud

Movie Maker 2.1 foutmelding


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Elke keer als ik Windows Movie Maker start dan krijg ik de foutmelding: \"The file for video effects and transitions is missing.\" Ik ben er al achter dan het een .dll bestand is. Ik kan nergens op internet een los installatiepakket vinden om Movie Maker opnieuw te installeren. Telkens kom ik weer op de site van Microsoft terecht waar ze zeggen dat ik een cd moet bestellen of naar automatische updates moet gaan. Ik wil er geen geld aan uitgeven omdat ik gewoon een legale Windows-gebruiker ben en bij automatische updates moet je SP 2 dowloaden terwijl ik al lang SP 3 heb, dus kan ik op een of andere manier SP 2 niet opnieuw downloaden.\r\nKan iemand mij helpen of een link geven?
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;483994]Weet je toevallig ook welk dll bestand? Dan is het alleen nog maar een kwestie van even kopieren vanaf een andere computer denk ik.\r\n\r\nXP gok ik?[/QUOTE]\r\n\r\nHet is XP en de foutmeldig heb ik al eens eerder gehad. Toen had ik een pakket gevonden om het opnieuw te installeren. Ik had gedacht dat het nooit meer zou gebeuren, dus ik heb het pakket weg gegooid. Ik weet ook niet meer hoe het dll bestand heet.Ik heb al eerder aan die mogelijk gedacht maar ik weet niet hoe het bestand heet.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[QUOTE=Thomas42;484797]Het is XP en de foutmeldig heb ik al eens eerder gehad. Toen had ik een pakket gevonden om het opnieuw te installeren. Ik had gedacht dat het nooit meer zou gebeuren, dus ik heb het pakket weg gegooid. Ik weet ook niet meer hoe het dll bestand heet.Ik heb al eerder aan die mogelijk gedacht maar ik weet niet hoe het bestand heet.[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb in de laatste CID een link gevonden om moviemaker opnieuw te downloaden. Het is du s opgelost.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...