Ga naar inhoud

Zwart beeld tijdens afspelen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Goeie avond !\r\nBen nieuw hier op dit forum dus weet niet of ik hier juist ben met posten:eek:\r\n\r\nMijn probleem is dit : Als ik na het publiceren van mijn video op windows movie maker 2.6open, hoor ik alleen de muziek en zie ik de fotos.\r\nMaar na een tijdje hoort er en filmpje achteraan te komen maar die komt dus niet:(\r\nIk heb overal gezocht voor en antwoord...\r\nMaar tot nu toe geen oplossing gevonden !\r\nWat ik heb gelezen en wat zou moeten werken heb ik geprobeerd\r\nK-lite codec gedownload ! en al die andere codecs maar niks helpt !!:(\r\nGe-update \r\nMischien kan het nog en ander probleem zijn ....\r\nDat ik die filmpjes die ik gebruik van youtube geript zijn :p\r\nBen al 48 uur naar en oplossing aan het zoeken !\r\nDus aub help mij :p\r\n\r\nVriendelijke groet marko !
Link naar reactie
[QUOTE]Dat ik die filmpjes die ik gebruik van youtube geript zijn[/QUOTE]\n\nAls dat *flv is, dan kun je die niet in Windows Movie Maker bewerken... en zullen ze ook niet in je grote filmpje te zien zijn...\n\nJe hebt dus een filmpje gemaakt met Movie Maker... Dat zijn foto\'s met daaronder muziek en wat voor video-bestand heb je daar dan achtergeplakt?
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;480818]Als dat *flv is, dan kun je die niet in Windows Movie Maker bewerken... en zullen ze ook niet in je grote filmpje te zien zijn...\r\n\r\nJe hebt dus een filmpje gemaakt met Movie Maker... Dat zijn foto\'s met daaronder muziek en wat voor video-bestand heb je daar dan achtergeplakt?[/QUOTE]\r\n\r\nNou ik gebruik vixy beta om youtube filmpjes te downloade zeg maar.\r\nEn die slaat het op als avi.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...