Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2009 Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 als ik mijn iphone synchroniseer dan lukt alles wel, de muziek kan erop enzo.\nmaar als ik een app wil synchroniseren dan staat er iets van: \"Je computer is niet gemachtigd, om het te machtigen ga naar store > Computer machtigen\". Dit heb ik echter al 10000x gedaan!! Ik heb ook al machtiging intrekken geprobeerd en dan opnieuw machtigen. ik heb iphone gereset, uitgedaan, hersteld, geupdate alles gedaan. de pc had ik ook al gereboot. ik ben echt radeloos! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 installeer itunes dan opnieuw of kijk of je itunbes hebt geupdate\r\n;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2009 BEDANKT!!! Ik had alles geprobeerd behalve itunes opnieuw installeren. het is eindelijk gelukt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2009 peace buddy Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2009 miscchien ook een optie is:\n\npc machtigen\n\ndat doe je als volgt:\n\n1) open itunes (valt te begrijpen:P)\n\n2) ga naar het tabblad \"store\"\n\n3) klik op \"computer machtigen\"\n\n4) voer je Apple account gegevens in (mobileme werkt ook)\n\n5) klik op \"machtiging geven\"\n\nJeroen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2009 [QUOTE=Melvin1;479446]als ik mijn iphone synchroniseer dan lukt alles wel, de muziek kan erop enzo.\r\nmaar als ik een app wil synchroniseren dan staat er iets van:[B][U] \"Je computer is niet gemachtigd, om het te machtigen ga naar store > Computer machtigen\". Dit heb ik echter al 10000x gedaan!![/U][/B] Ik heb ook al machtiging intrekken geprobeerd en dan opnieuw machtigen. ik heb iphone gereset, uitgedaan, hersteld, geupdate alles gedaan. de pc had ik ook al gereboot. ik ben echt radeloos![/QUOTE]\r\n\r\nDat werkte ook niet;) Toch bedankt voor de reactie Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen