Ga naar inhoud

Windows 2000 en sweex LW056V2 Wireless Lan


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik geef het niet op...\r\n\r\nIk vond nog iets ergens. In het \'Register\':\r\nHKEY_LOCAL_MACHINE\\SYSTEM\\CurrentControlSet\\Services\\WZCSVC\r\nWORD value \"Start\" waarde =2\r\nEn er staat ook dat die \'verbinding\' de Infrarood poort is.\r\n\r\nIk heb het \'donkerbruine\' vermoeden dat dat de boosdoener is.\r\n\r\nIn Windows heb ik die bij hardware al uitgeschakeld, maar ik denk dat die nog in de BIOS staat.\r\n\r\nHelaas ik kom niet in de BIOS bij startup.\r\n\r\nIs er een \'tooltje\' voor?\r\n\r\nOf zit ik weer op een verkeerd spoor?
Link naar reactie
[QUOTE=Herrie;479135]Ik geef het niet op...\r\n\r\nIk vond nog iets ergens. In het \'Register\':\r\nHKEY_LOCAL_MACHINE\\SYSTEM\\CurrentControlSet\\Services\\WZCSVC\r\nWORD value \"Start\" waarde =2\r\nEn er staat ook dat die \'verbinding\' de Infrarood poort is.\r\n\r\nIk heb het \'donkerbruine\' vermoeden dat dat de boosdoener is.\r\n\r\nIn Windows heb ik die bij hardware al uitgeschakeld, maar ik denk dat die nog in de BIOS staat.\r\n\r\nHelaas ik kom niet in de BIOS bij startup.\r\n\r\nIs er een \'tooltje\' voor?\r\n\r\nOf zit ik weer op een verkeerd spoor?[/QUOTE]\r\n\r\nInfrarood heeft niets met WLAN te maken, verkeerd spoor dus.....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...