Ga naar inhoud

Lege DVD


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met het lezen van een lege dvd: ik wil met nero foto\'s van mijn vakantiereis op dvd branden. Ik stop een lege DVD + R DL in mijn cd brander/lezer doch nero blijft om een schijf vragen. Het lijkt erop alsof de blanco dvd niet herkend wordt. Iemand dat eerder meegemaakt. Ik heb overigens diverse merken geprobeerd doch dat maakt geen verschil. Brander is een combi van lezen en branden, zit namelijk in een laptop
Link naar reactie
[QUOTE=Abu;478156]Denk het niet. Ik kan wel gekochte dvd\'s lezen maar geen blanco dvd\'s. Lezen van een cd gaat wel. Ik kan dus wel mijn foto\'s op cd opslaan maar niet op een dvd\r\nIk vind het raar en weet echt niet wat ik er nu aan moet doen. Nieuwe brander in laptop laten zetten?[/QUOTE]\r\n\r\nHeb je het antwoord van de FAQman goed gelezen? Daarin staat dat het branden van een duallayer dvd vaak niet goed gaat. En dat is precies wat jij ook aangeeft.
Link naar reactie
Bedankt voor jullie reacties. Het probleem is dat wanneer ik een lege cd in mijn rewriter deponeer deze snel gelezen wordt. Mijn Dvd-rw-station (e) geeft dan aan dat er 702 van 702 mb beschikbaar is. Vervolgens kan ik met een brandprogramma foto\'s op cd branden. Waneer ik een dvd in het station deponeer, single of dual, dan wordt de dvd niet gelezen. Het groene lampje van het station blijft maar flikkeren. Dat gebeurt dus ook zonder dat er uberhaupt een brandprogramma is opgestart. Een blanco dvd wordt niet gelezen. Een gekochte dvd wordt daarentegen normaaal gelezen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...