Ga naar inhoud

Tom Tom Go CLassic


Anoniem2

Aanbevolen berichten

jhoi,\r\nmijn Vadre heeft de volgende probleem:\r\n\r\n\r\nals we onze bestemming hebben ingevoerd, en we opweg gaan, valt de verbinding weg, normaal hebben we 5/5 punten, maar dan hebben we natuurlijk 0, we hebben een nieuwe auto gekocht, dus mijn vader dachtdat het misschien daar aan lag, maar nee, het is echt met het software/het apparaatje zelf, kan iemand ons helpen, jammer genoeg ben ik teveel met de pc en weinig met andere dingen :P dus vandaar duat ik uw hulp vraag!!!\r\n\r\nGraag snelle antwoord, want we willen wel goed op reis kunnen voor al we naar vakantie gaan :P\r\n\r\n\r\nOwjha, Typenummer : tomtom go [4D00.001]
Link naar reactie
Kan toch best aan de auto liggen. Zeker als je buiten de auto wel verbinding met de satelieten hebt.\nEen voorruit die te veel gecoat is (zonne wering) laat soms te weinig sateliet signalen door.\nDaarom zit er bij sommige navigatie apparaatjes een extra antenne ,die je op een geschiktere plaats op de ruit kunt plakken.
Link naar reactie
lol, thanks voor jullie mooie reply\'s, alleen heb ik niet zo veel verstand van auto :P, ja, de scherm is wel gecoat..., hoe moet hij het dan plaatsen, die gps-antenne? net dat hij niet onder de coating zstaat of hoe?\n\nhet kan ook simpel een fouit zijn van de tomtom, want, dat is wat mijn vader tdenkt...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...