Ga naar inhoud

Converteren naar XVID of WMA


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Avi is container. Deze kan verschillende soorten audio en video bevatten. Of te wel codec. Voor avi word veel gebruik gemaakt van xvid voor video en mp3 of ac3 voor audio. Met ac3 behoud je gewoon dolby digital. En met mp3 heb je alleen nog suround sound als je versterker dolby pro logic ondersteund. Wel minder mooi als dolby digital natuurlijk.\n\nMpeg is ook het formaat van een dvd en vcd en svcd. Alleen lever je bij vcd en svcd wel veel in op de beeld kwaliteid. Dus is dat niet zo interessant.\n\nVoor wma en wmv weet ik het niet. Is volgens mij ook niet zo populair wand het is een windows media formaat.\nMisschien dat iemand anders hier wat over kan vertellen.
Link naar reactie
wma is audio je speler zal dus wel wmv afspelen, maar kijk het na voor de zekerheid.\r\nvoor het omzetten van een dvd naar avi kan je eens kijken naar autogk, deze bied ook de mogelijkheid de orginele audio (meestal ac3) te behouden in de avi.\r\n[url]http://www.autogk.me.uk/[/url]\r\nlees ook de tutorial door voor de instellingen, bedenk wel dat de pc wel ff bezig is met omzetten en dat je dan voor stroom betaald ipv schijfjes.
Link naar reactie
Inmiddels hebben wij een HD lcd tv gekocht, daar moet dan weer een digitale ontvanger aan hangen en wat zie ik, op de uitgebreide versie van die decoder kun je ook een usb hardisc aansluiten !\r\nEn, gewoon Video TS etc mee draaien. \r\nDus ik kan, via het netwerk hier leuke dingen mee doen.\r\nEchter ga ik het wel proberen met een XVid, want dan doe ik daar ook wat ervaring mee op.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...