Ga naar inhoud

Weathernews is ermee gestopt!


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Sinds gisteren is de website van Weathernews uit de lucht, ze gaan daar al hun tijd aan de professionele markt besteden.\r\nIk had die Weathernews als startpagina, makkelijk om meteen even te zien of er regen komt als je internet aanzet. Jammer dat die weg is!\r\nNu ben ik iets soortgelijks aan het zoeken. Buienradar werkt met sommige instellingen niet mee (dan krijgt internet helemaal geen verbinding) en Weeronline vind ik minder overzichtelijk. Voorlopig houd ik het bij Weerplaza maar dan moet je elke keer toch even scrollen om een compleet beeld te zien.\r\nHet is misschien niet echt iets voor een computerblad, maar heeft iemand misschien nog een suggestie voor een handig weeroverzicht als startpagina?
Link naar reactie
Bedankt voor jullie reacties.\r\nDe suggestie van Argus is voorlopig mijn favoriet. Wat een informatie! Bijna te veel van het goede. Ook Abraham54\'s idee is prima, wat overzichtelijker dan de vorige. En Swisi: inderdaad, ik woon in Nederland. Daarom is de kaart van België voor mij geen optie. Alhoewel het Belgische tv-weerbericht voor Zuid-Nederland vaak betrouwbaarder is dan het Nederlandse.\r\nIk heb dus al veel ideeën opgedaan, bedankt nogmaals. \r\nEn natuurlijk sta ik open voor nog meer suggesties.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...