Ga naar inhoud

Films downloaden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk ben erover aan het denken om films te gaan downloaden en deze vervolgens op DVD te branden. Nu heb ik een vraagje. Welke programma/site gebruiken jullie om deze te downloaden en met hoe/met welk programma branden jullie deze vervolgens op DVD. Ik beschik over de benodigde DVD-brander en DVD\'s. Kunnen jullie mij hiermee op weg helpen\r\n\r\nYouri
Link naar reactie
Die past niet op een CD.\nWat ik dan doe is hem met map en al branden op een DVD als Iso en dan kijken of mijn DVD standalonespeler Xvid wil aspelen. De goedkopere spelers (van Blokker en zo) doen dat meestal wel. Overigens passen er op die manier wel meer mappen/films op een schijf.\n\nJe kunt hem ook vast wel omzetten naar DVD-bestanden, maar dat vind ik zelf de moeite niet waard (is geen DVD-kwaliteit).\n\nWat je ook kan doen is de Xvid gewoon op je PC aspelen.
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;475446]Die past niet op een CD.\r\nWat ik dan doe is hem met map en al branden op een DVD als Iso en dan kijken of mijn DVD standalonespeler Xvid wil aspelen. De goedkopere spelers (van Blokker en zo) doen dat meestal wel. Overigens passen er op die manier wel meer mappen/films op een schijf.\r\n\r\nJe kunt hem ook vast wel omzetten naar DVD-bestanden, maar dat vind ik zelf de moeite niet waard (is geen DVD-kwaliteit).\r\n\r\nWat je ook kan doen is de Xvid gewoon op je PC aspelen.[/QUOTE]\r\n\r\nMet welk programma moet ik deze dan op mijn PC afspelen???? als ik dubbelklik doe dan weet hij niet met welk programma hij dit moet doen. Is videoland miss iets???? dus jij zegt dat ik dat xvid-programma gewoon met roxio op een dvd moet branden. Is 883 mb niet wat klein voor een DVD???
Link naar reactie
De VLC player speelt vrijwel alles af op je PC (Open Source dus gratis)\n[URL]http://www.videolan.org/[/URL]\n\nIk ken Roxio niet, maar als Roxio [U]Iso kan branden,[/U] dan kun je de film met Map en al op een DVD zetten. Op een DVD past 4,3 Gb dus als je hier een film hebt van bijna 900 MB dan passen er 4 of 5 van dergelijke mappen op een DVD.\nIk zou gewoon eerst eens proberen of één map/film lukt (Wat kost een DVD schijfje nu tegenwoordig... € 0,25 ?) en of je die dan kunt afspelen op je DVD speler.\nOverigens... als je de Xvid nog niet hebt afgespeeld op je PC weet je ook niet of de kwaliteit goed genoeg is (loopt het geluid wel synchroon met het beeld bijv.).\n\nEen Iso maakt een exacte kopie van het bestand (film/map) dat je hebt en kan gebrand worden op een DVD. Normaliter heb je om een DVD te maken een DVD-structuur nodig. Op deze manier dus niet.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hallo,\n\nIk heb eens wat dingen geprobeerd en ben nu uitgekomen op een aantal bestanden met de extentsie vob bub en ifo. Als ik op de computer op een vob bestand klik kom ik op het menu. Nu is mijn vraag hoe moet ik dit op een schijfjebranden. Ik heb al eens de hele map geprobeerd, deze had volgends de speler een foutieve indeling. Daarna heb ik alle bestanden gekopieerd en nu heeft hij weer een foute indeling. Wat moet ik doen???? Ik heb het op 2 dvdspelers geprobeerd en bij beide lukt het niet\n\nYouri
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...