Ga naar inhoud

Gratis CreditCard van Computer Idee


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste Computer Idee,\r\n\r\nGisteren kreeg ik een telefoontje van een dame die me eerst vroeg of ik een abonnement bij Computer Idee had.\r\n\"ja\', was mijn antwoord.\r\n- \"Oké\", zei de dame, \"dan mag ik u namens Computer Idee een jaar lang gratis een credit card aanbieden\".\r\n\"Uh, ik hoef geen credit card\", was mijn antwoord.\r\n- \"Mag ik vragen waarom u zo snel al nee zegt?\"\r\n\"Ja, omdat ik er geen hoef te hebben.\"\r\n- \"Maar weet u wel dat er heel veel voordelen zitten aan een credit card. Als u hem niet gebruikt kunt u er altijd nog mee sparen met een hoge rente.\"\r\n\"Ja, dat zal misschien wel maar ik hoef er geen\"\r\n- \"Maar waarom dan niet?\"\r\n\"Ik wil geen geld in het voren uit geven wat ik later misschien niet meer kan terug betalen\"\r\n- \"Oh, zo denken veel mensen over een credit card maar zo werkt het echt niet\"\r\n\"Dat vind ik dus wel. Ik betaal gewoon met mijn pinpas en zo weet ik wat ik nog kan uitgeven.\"\r\n- \"Wist u trouwens dat als u aankopen doet met uw credit card dat deze verzekerd zijn?\"\r\n\"Oh....\"\r\n- \"Ja, stel u laat de eerste dag van de aankoop van uw digitale camera, de camera uit uw handen vallen, dan krijgt u direct een nieuwe van uw creditcard firma\"\r\n\"Tja....maar ik heb gewoon toch ook al garantie op mijn spullen via de winkel waar ik hem koop?\"\r\n- \"Ja maar dan krijgt u geen nieuw toestel!\"\r\n\"Zucht....en toch wil ik geen credit card\".\r\n- \"Oké, dat is jammer, dan wens ik u nog een fijne middag\"\r\n\r\nZo ongeveer ging het gesprek van wat ik me nog kan herinneren. Het duurde iets van 10 minuten en ze bleef maar door gaan. Ik weet inmiddels dat ik me niet om moet laten praten maar ze was erg goed in haar werk en ik kan me voorstellen dat er mensen op in gaan.\r\n\r\nWaar het nu eigenlijk om gaat is, dat ik niet had verwacht dat Computer Idee hier aan mee doet. Ik haat dit soort telefoontjes en dit geeft me geen goed gevoel bij Computer Idee, jammer\r\n:(
Link naar reactie
Ik denk niet dat computeridee hier iets mee te maken heeft.\nZo\'n gesprek hoeft ook helemaal geen 10 minuten te duren ,,gewoon zeggen dat je geen interesse hebt en ophangen is de beste oplossing.\nNog beter is geen telefoon opnemen als er geen nummer op de nummermelder staat.,want er wordt veel te vaak over zulk soort onzin gebeld zoals ,leningen ,verzekeringen ,internet providers ,telefoonmaatschappijen en energie leveranciers.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Op dit soort gesprekken reageer ik meestal dat ik mijn naam bij Infofilter heb opgegeven (dat is ook zo) en dat ik geen commerciële telefoontjes mág ontvangen ;). Meestal schrikken die vasthoudende werkstudentjes daar zo van dat ze het gesprek snel beëindigen.\r\nZouden ze toch doorgaan, dan zou ik vragen of ze echt bij Computeridee werken. Het antwoord daarop staat vast niet in hun draaiboek, en dan kun je het gesprek ook snel en op een correcte manier beëindigen.
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...