Ga naar inhoud

Excel Opdracht


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo ik moet een voetbaltoernooi organiseren, waarbij 10 teams van 10:00 tot 14:00 moeten spelen over 3 velden, allemaal een keer tegen elkaar.\r\n\r\nnu ben ik al bezig geweest maar ik kom er echt niet aan uit hopende dat jullie me kunnen helpen.\r\n\r\nMaandag moet ik dit namelijk gaan uitdelen.\r\n\r\nAlvast Bedankt!\r\n\r\nSjoerd.
Link naar reactie
Hoe ben je begonnen dan?\n\nBij zulke vragen heb ik toch altijd een beetje mijn twijfels of iemand er echt niet uitkomt of niet goed genoeg geprobeerd heeft (en op tijd is begonnen...). Zo moeilijk is het namelijk niet....\n\nMaak een overzicht van alle teams.\nVervolgens maak je een lijst die je begint met team 1 en laat dat spelen tegen 2, 3, etc. Na team 1 het lijstje aanvullen met 2 tegen 3, 2 tegen 4, etc. Daarna voor team 3 en zo verder. Je eindigt dan met team 9 tegen 10.\nVervolgens een overzicht van de tijden en de drie velden en dan is het de zojuist gemaakte combinaties in dat overzicht zetten. Voor zover ik weet vooral handwerk.\n\nJe vertelt ook niets over duur van de wedstrijden en eventuele pauze. Maakt het wat lastig om e.e.a. uit te werken. In zipbijlage zie je een voorbeeld. \n\nJe zult zelf nog moeten zorgen voor de juiste namen en een (dubbel)check moeten doen of de teams niet te vaak achter elkaar spelen. Volgens mij is het maximum 2 wedstrijden achter elkaar (maar daar ontkom je niet aan, gezien het deelnemersveld). Daarnaast een controle of twee teams niet tegelijk spelen. Mocht dat zo zijn, kwestie van even zoeken naar een oplossing. Op hoofdlijnen ben je volgens mij geholpen.\n\nGeniet van het biertje op het terras ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...