Ga naar inhoud

Nero foutmelding DVD import


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Als ik me dvd wil kopiëren met Nero startsmart, krijg ik een foutmelding bij het importeren van de dvd bestanden. Het is een legale dvd maar er zit geen beveiliging op geloof ik, is ook een ander soort film zeg maar, met veel oude beelden erop.\r\n\r\n[url]http://img526.imageshack.us/i/nerofout.jpg/[/url]\r\n\r\nDit is hem. Nog nooit eerder zoiets gehad. Hoe kan ik hem alsnog kopiëren?
Link naar reactie
Er zit waarschijnlijk ,of een beveiliging op ,,of er zit ergens een fout in een van de bestanden op de dvd.\nHeb zoiets ook wel eens gehad met een dvd (van een slecht merk) die door een dvd recorder was opgenomen.\nHet normaal afspelen ging wel ,maar de film liep dan na een tijdje ook vast.\nBij kopieren wordt de dvd eerst gescand ,en de dan gevonden fouten (of onleesbare stukken) zorgen dan dat het kopieren niet doorgaat..
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;473599]Er zit waarschijnlijk ,of een beveiliging op ,,of er zit ergens een fout in een van de bestanden op de dvd.\r\nHeb zoiets ook wel eens gehad met een dvd (van een slecht merk) die door een dvd recorder was opgenomen.\r\nHet normaal afspelen ging wel ,maar de film liep dan na een tijdje ook vast.\r\nBij kopieren wordt de dvd eerst gescand ,en de dan gevonden fouten (of onleesbare stukken) zorgen dan dat het kopieren niet doorgaat..[/QUOTE]Ja, de DVD speelt ook alleen bij bepaalde spelers af en \"ruikt\" nogal. Ga hem ff door DVD fab heen halen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...