Ga naar inhoud

tv en radio


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Dit zal je beter moeten uitleggen.\r\n\r\n\"[I]Ik zou graag mijn prioriteit van de radio onvager in mijn computer willen omzetten[/I]\"\r\nwelke radio ontvanger ? Internet radio ? Of een insteekkaart met een ontvanger ?\r\n\r\n\" [I]zo dat ik een paar meter mijn eigen muziek kan ontvangen [/I]\" \r\nis dit iets wat je met een draadloze hoofdtelefoon wil ?
Link naar reactie
[quote=daano12;473469]kijk nog eens naar[/quote]\n \nBlijft nog erg onduidelijk.\n \nEen paar meter ?? is dat de frequentie ,of de afstand.\nAls het de afstand is ,,,,er zijn apparaatjes ,waar je een mp3 speler op aansluit ,en die dan het geluid doorzenden naar je autoradio.\nZoiets kun je natuurlijk ook op de audio uitgang van je pc aansluiten ,,en het signaal op een radio weer ontvangen.
Link naar reactie
[QUOTE=daano12;473356]Ik zou graag mijn prioriteit van de insteek radio onvager in mijn computer willen omzetten zo dat ik een paar meter mijn eigen muziek kan uitzenden.\r\n~daano12[/QUOTE]\r\n\r\n[QUOTE=daano12;474655]ja maar die komen niet zo ver\r\nik zou wel 1 Km willem uitzenden[/QUOTE]\r\n\r\nWat wil je nou eigenlijk? een paar meter of zelfs een kilometer? Klinkt meer alsof je een soort radiostation wilt beginnen?!
Link naar reactie
[QUOTE=daano12;474655]ja maar die komen niet zo ver\r\nik zou wel 1 Km willem uitzenden[/QUOTE]\r\nDat is gewoon niet toegestaan. \r\nAls iedereen dat zou doen dan zijn er geen legale zenders meer te ontvangen, en kan iedereen alleen zijn buurman/vrouw horen, terwijl ze daar juist vaak van willen ontsnappen :p
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...